Czy trzylatki naprawdę potrzebują maseczek nawilżających i tonerów do twarzy? Nowa fala marek beauty, napędzana przez TikToka i dziecięcych influencerów, buduje świeży segment rynku: pielęgnację skóry dla najmłodszych. Produkty opakowane w jednorożce i pandy mają być „bezpieczne i delikatne”, ale ic...
Ilość odsłon: 5
źródło: https://fashionbiznes.pl/tiktok-buduje-dzieciece-imperium-beauty-kosmetyki-dla-przedszkolakow-to-nowy-rynek-i-nowy-problem/
dodano: 2025-12-02 00:29:07
Inne znaleziska:
Ripple buduje imperium finansowe
otokrypto.pl
Ripple buduje imperium finansowe. Gigantyczne akwizycje i partnerstw mogą wystrzelić kurs XRP
otokrypto.pl, 2025-08-24 17:12:12
2025-08-24 17:12:12
Polki zapamiętały Trinny Woodall  jako stylistkę. Teraz buduje nowe imperium
kobieta.rp.pl
Polki zapamiętały ją jako stylistkę. Zbudowała imperium na autentyczności. Sprzedała dom, by zainwestować w marzenia. Obraca milionami funtów. Polkom radziła, jak się nie ubierać. Dziś zarabia miliony na kosmetykach. Denerwowała ją, że kobiety po 40...
kobieta.rp.pl, 2025-09-09 12:46:08
2025-09-09 12:46:08
Gwiazdorskie etykiety: Skims. Kim Kardashian buduje imperium na kontrowersji
kobieta.onet.pl
Podobnie jak pozostałe członkinie klanu Kardashian-Jenner, Kim Kardashian ma smykałkę do biznesu. Choć niektóre produkty z oferty Skims wzbudzają niemałe kontrowersje, momentalnie się wyprzedają. A sama marka staje się coraz popularniejsza. Co ciekaw...
kobieta.onet.pl, 2025-10-21 11:17:15
2025-10-21 11:17:15
Biedronka buduje imperium, ale Dino kontratakuje. Polacy zyskają na tej wojnie cenowej?
wpolsce24.tv
Biedronka umacnia pozycję lidera polskiego handlu i zbliża się do granicy 4 tys. sklepów. Dino jednak nie zwalnia tempa i otwiera nowe placówki szybciej niż kiedykolwiek. Rywalizacja dwóch gigantów wchodzi w nową fazę – a w centrum tej batalii są por...
wpolsce24.tv, 2025-10-31 18:51:48
2025-10-31 18:51:48
Gwiazdorskie etykiety: Rare Beauty. Marka Seleny Gomez to o wiele więcej niż kosmetyki do makijażu i pielęgnacji
kobieta.onet.pl
540 mln dol. przychodów netto w 2024 r., ponad 2 mld dol. szacowanej wartości, 8,3 mln obserwujących na Instagramie i 4,6 mln fanów na TikToku. Do tego liczne nagrody branżowe. Liczby mówią same za siebie: Selena Gomez osiągnęła niekwestionowany sukc...
kobieta.onet.pl, 2025-07-22 05:45:07
2025-07-22 05:45:07
Hiszpański król beauty idzie na rekord. Sprzedaż poszybowała w górę
well.pl
Podczas gdy globalny rynek beauty przechodzi burzliwe zmiany, hiszpańska grupa Puig udowadnia, że da się utrzymać stabilność, a nawet osiągać sukces. Ich przemyślana strategia i wzrost sprzedaży to lekcja, którą luksusowe marki powinny szybko odrobić...
well.pl, 2025-07-25 10:20:08
2025-07-25 10:20:08
Szukasz prawdziwego beauty shota wege? Właśnie znalazłaś
kobieta.onet.pl
W ostatnich latach kolagen stał się jednym z najpopularniejszych suplementów wśród kobiet. Pomaga on nawilżyć i uelastycznić skórę, zredukować drobne zmarszczki, wzmocnić paznokcie i włosy. Z tego powodu nie mogło go zabraknąć w Kerabione Shots od fi...
kobieta.onet.pl, 2025-08-18 16:01:07
2025-08-18 16:01:07
Gwiazdorskie etykiety: R.E.M. Beauty. W erze minimalizmu Ariana Grande stawia na kosmiczny maksymalizm
kobieta.onet.pl
Gdy w 2021 r. Ariana Grande ogłosiła premierę swojej marki kosmetycznej, nikt nie spodziewał się, że kosmiczne cienie do powiek i holograficzne eyelinery staną się jednym z największych fenomenów branży urodowej ostatnich lat. R.E.M. Beauty to projek...
kobieta.onet.pl, 2025-08-31 07:16:08
2025-08-31 07:16:08
Uwielbiany napój it-girls to ratunek dla... włosów. Ten beauty trend podbija rynek
well.pl
Jeszcze niedawno kojarzyła się głównie z kremową pianką w latte i minimalistycznym kubkiem na Instagramie. Dziś matcha podbija kosmetyczki – i to nie tylko w Azji. Zielony proszek, od wieków ceniony w Japonii, staje się nowym bohaterem pielęgnacji wł...
well.pl, 2025-09-18 15:46:29
2025-09-18 15:46:29
Gwiazdorskie etykiety: Honest Beauty. Marka Jessiki Alby obiecywała przejrzystość, a dostała pozwy o oszustwo
kobieta.onet.pl
Pieluszki bez toksyn i seria pozwów, które niemal pogrzebały to, co miało być imperium przejrzystości — to historia Honest Beauty w skrócie. Marka Jessiki Alby powstała z autentycznego problemu młodej matki, która szukała bezpiecznych produktów dla s...
kobieta.onet.pl, 2025-10-18 06:02:16
2025-10-18 06:02:16