Czy trzylatki naprawdę potrzebują maseczek nawilżających i tonerów do twarzy? Nowa fala marek beauty, napędzana przez TikToka i dziecięcych influencerów, buduje świeży segment rynku: pielęgnację skóry dla najmłodszych. Produkty opakowane w jednorożce i pandy mają być „bezpieczne i delikatne”, ale ic...
Polki zapamiętały ją jako stylistkę. Zbudowała imperium na autentyczności. Sprzedała dom, by zainwestować w marzenia. Obraca milionami funtów. Polkom radziła, jak się nie ubierać. Dziś zarabia miliony na kosmetykach. Denerwowała ją, że kobiety po 40...
Podobnie jak pozostałe członkinie klanu Kardashian-Jenner, Kim Kardashian ma smykałkę do biznesu. Choć niektóre produkty z oferty Skims wzbudzają niemałe kontrowersje, momentalnie się wyprzedają. A sama marka staje się coraz popularniejsza. Co ciekaw...
Biedronka umacnia pozycję lidera polskiego handlu i zbliża się do granicy 4 tys. sklepów. Dino jednak nie zwalnia tempa i otwiera nowe placówki szybciej niż kiedykolwiek. Rywalizacja dwóch gigantów wchodzi w nową fazę – a w centrum tej batalii są por...
540 mln dol. przychodów netto w 2024 r., ponad 2 mld dol. szacowanej wartości, 8,3 mln obserwujących na Instagramie i 4,6 mln fanów na TikToku. Do tego liczne nagrody branżowe. Liczby mówią same za siebie: Selena Gomez osiągnęła niekwestionowany sukc...
Podczas gdy globalny rynek beauty przechodzi burzliwe zmiany, hiszpańska grupa Puig udowadnia, że da się utrzymać stabilność, a nawet osiągać sukces. Ich przemyślana strategia i wzrost sprzedaży to lekcja, którą luksusowe marki powinny szybko odrobić...
W ostatnich latach kolagen stał się jednym z najpopularniejszych suplementów wśród kobiet. Pomaga on nawilżyć i uelastycznić skórę, zredukować drobne zmarszczki, wzmocnić paznokcie i włosy. Z tego powodu nie mogło go zabraknąć w Kerabione Shots od fi...
Gdy w 2021 r. Ariana Grande ogłosiła premierę swojej marki kosmetycznej, nikt nie spodziewał się, że kosmiczne cienie do powiek i holograficzne eyelinery staną się jednym z największych fenomenów branży urodowej ostatnich lat. R.E.M. Beauty to projek...
Jeszcze niedawno kojarzyła się głównie z kremową pianką w latte i minimalistycznym kubkiem na Instagramie. Dziś matcha podbija kosmetyczki – i to nie tylko w Azji. Zielony proszek, od wieków ceniony w Japonii, staje się nowym bohaterem pielęgnacji wł...
Pieluszki bez toksyn i seria pozwów, które niemal pogrzebały to, co miało być imperium przejrzystości — to historia Honest Beauty w skrócie. Marka Jessiki Alby powstała z autentycznego problemu młodej matki, która szukała bezpiecznych produktów dla s...