Shein ruszył z nową kampanią promocyjną, w ramach której polskie uczelnie miał odwiedzać mobilny showroom. Akcję reklamowano pod hasłem "Wróć na kampus w dobrym stylu". Ostatecznie bus dojechał tylko na warszawski AWF. Studenci innych uczelni rozpoczęli protest, w którym chcieli zablokować akcję mar...
Podczas antyrządowych protestów w Nigerii zatrzymano sześciu studentów z Polski – podało RMF FM. – Znajdowali się w złym miejscu w niewłaściwym czasie – ocenił wiceszef MSZ Andrzej Szejna.
Polscy studenci zostali zatrzymani w Nigerii podczas antyrządowych protestów. W czwartek komunikat w tej sprawie wydało Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
Chargé d'affaires ambasady Nigerii w Warszawie została zaproszona do MSZ w związku z zatrzymaniem w tym kraju sześciu polskich studentów oraz ich opiekunki.
"Polska dyplomacja robi tyle co nic" - grzmi siostra jednego ze studentów, którzy zostali zatrzymani w Nigerii. Rodziny nie mają z nimi kontaktu i apelują o nagłośnienie sprawy. Nie wierzą też, jakoby ich bliscy mieli wznosić rosyjskie flagi. Ekspert...
"Konsul RP w Abudży spotkał się z zatrzymanymi polskimi studentami" - poinformował w sieci szef resortu dyplomacji. Radosław Sikorski dodał, że Polacy przebywają w hotelu, a ministerstwo "zabiega o wyjaśnienie ich sytuacji prawnej". Polacy zostali za...
Nowy Fiat Tipo z dieslem jest objęty akcją promocyjną u polskich dealerów. Zgodnie z informacją na stronie internetowej marki, klienci mogą liczyć na rabat sięgający 21 tys. zł. Oferta jest skierowana do firm. Oferta Fiata przechodzi modernizację. W...
Pożar przerwał imprezę promującą "Pingwina", nowy serial platformy Max (dawniej HBO) z uniwersum "Batmana", na której bawiliśmy się podczas Comic Con w San Diego. Część bawiących się na niej ludzi myślała, że to część promocji serialu. Część influenc...
Już nie „Visit Barcelona”, ale „This is Barcelona” - w obliczu nadmiernej turystyki i protestów anyturystycznych Barcelona wycofuje 15-letnie hasło promocyjne i wprowadza nowe, lepiej pasujące do obecnych okoliczności.
Internetowa kampania promocyjna Polski, realizowana od czerwca do sierpnia przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie, miała prawie 4 miliony wyświetleń. W interakcję z reklamami weszło aż 871 tysięcy osób.