Dzięki współpracy Sony Interactive Entertainment i Bandai Namco Entertainment już w niedalekiej przyszłości na rynek trafi Everybody's Golf: Hot Shots. Wydawca postanowił podkręcić atmosferę i podzielić się ważnymi informacjami.
Kolejne w tym roku State of Play nie budziło jakichś wielkich emocji, ale co jak co, Sony zaserwowało nam wielką niespodziankę na początek wakacyjnego pokazu.
Grupa Inco, której flagowym produktem jest płyn do mycia naczyń Ludwik, planuje inwestycje warte 200 mln zł w ciągu pięciu lat i ekspansję na europejskie rynki — donosi "Puls Biznesu". Inwestycje mają na celu zwiększenie mocy produkcyjnych i rozszerz...
Nie było ich prawie dziesięć lat, teraz znów otwierają sklepy. Legendarna marka odzieżowa jeszcze w tym tygodniu zaprosi do siebie klientów z naszego kraju. A warto pamiętać, że Polacy uwielbiali ich ubrania i tęsknie wyczekiwali powrotu. Co to za fi...
Ta marka słynęła z lekkości. Teraz wchodzi na nowe terytorium. Szlak przetarł mały model A290, a za nim podąża nowe Alpine A390. Oto wszystko, co o nim wiemy. The post Kultowa francuska marka stawia na SUV-a. Lekkość zamienił na elektryfikację appear...
Marka Double Dragon liczy sobie prawie 40 lat, a mimo wszystko dalej świetnie sobie radzi i co rusz zachwyca nas kolejnymi odsłonami. Mimo wszystko nowej "dużej" gry z cyklu nie było od dość dawna.
Sklep GAP w Outlet Factory Kraków właśnie otworzył swoje drzwi dla klientów. Na 300 m² nowoczesnej przestrzeni marka-ikona amerykańskiego casualu zaoferuje pełen przekrój kolekcji dla całej rodziny, a...
Producent Apple Original Films na platformie X podzielił się zwiastunem do nachodzącego filmu „F1”. To świetna wiadomość dla wszystkich fanów adrenaliny i prawdziwej jazdy bez trzymanki! Wszystkich fanów motoryzacji z pewnością ucieszy fa...
Obecne Call of Duty to marka, która dość mocno odbiega od tego, z czym mieliśmy do czynienia jeszcze przed dekadą. Wtedy była to po prostu seria strzelanin, a każda kolejna odsłona dostarczała nam zupełnie innego klimatu oraz doznań. Teraz ws...
To nie są kolejne buty, które mają dobrze wyglądać na boisku czy bieżni. Nike łączy siły z Hyperience, czyli producentem akcesoriów do masażu i regeneracji mięśni, aby stworzyć coś absolutnie pionierskiego!