Nadchodzący Black Friday to czas największych wyprzedaży w roku, ale Polacy coraz częściej podchodzą do promocji z rezerwą. Wszystko dzięki dyrektywie, która daje konsumentom narzędzie do weryfikacji rzeczywistej atrakcyjności ofert. Black Friday wci...
Grupa KGHM sprzedała w czerwcu 2025 r. o 7 proc. więcej miedzi i o 19 proc. mniej srebra niż przed rokiem. Jeżeli chodzi o produkcję, w przypadku srebra spadła w ujęciu rok do roku o 12 proc., a w przypadku miedzi o 1 proc.
Dacia mocno w górę, Alpine idzie jak rakieta. Grupa Renault notuje kolejny miesiąc imponujących wyników i goni Stellantis. We wrześniu 2025 roku sprzedaż francuskiego koncernu w Unii Europejskiej wzrosła aż o 14,4%, osiągając 100.817 zarejestrowanych...
Wartość polskiego eksportu towarów wysokiej technologii w 2024 r. wyniosła 31,9 mld euro. Według raportu Polskiego Funduszu Rozwoju udział produktów high-tech w sprzedaży zagranicznej Polski osiągnął 9,1 proc., a wartość eksportu była większa niż w S...
Dynamiczny rozwój live shoppingu – formy sprzedaży online łączącej transmisję wideo, prezentację produktu i możliwość zakupu w czasie rzeczywistym – zaczyna mieć realny wpływ na branżę logistyczną. Trend, który zyskuje na popularności m.in. dzięki Ti...
Tegoroczny Black Friday wypada 28 listopada. Zapotrzebowanie na pracowników tymczasowych rośnie, ale dostępnych pracowników… nie przybywa. Młodzi ludzie mają teraz inne priorytety.
Tegoroczny szczyt w handlu może okazać się wyjątkowo trudnym wyzwaniem. Zmiany w przepisach o zatrudnianiu cudzoziemców nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, a młodzi, którzy do tej pory chętnie dorabiali w sezonie, wybierają pracę z perspektywami,...
W roku 2025 wydarzenie Black Friday 2025 ponownie zadecyduje o rytmie sprzedaży w branży modowej. Artykuł Black Friday 2025 – kiedy, jak i dlaczego marki modowe powinny być gotowe już teraz? pochodzi z serwisu Fashion Biznes.
Black Friday, który w tym roku wypada 28 listopada, od lat budzi skrajne emocje. Z jednej strony tego dnia można skorzystać z wielu promocji i okazji, z drugiej — taka gorączka zakupowa może skończyć się rozczarowaniem. Jak mądrze skorzystać z wyprze...