Film „F1" z Bradem Pittem w roli głównej trafił właśnie na ekrany kin w Polsce i na całym świecie, a widzowie stają się świadkami czegoś więcej niż tylko widowiska kinowego. To prawdziwa rewolucja w marketingu, która zmienia marki z pasywnych sponsorów w aktywnych bohaterów narracji.
Ilość odsłon: 37
źródło: https://superbiz.se.pl/wiadomosci/marki-przestaja-byc-sponsorami-film-f1-czyni-je-bohaterami-historii-aa-9nxB-mCHL-CX8c.html
dodano: 2025-07-26 18:25:03
Inne znaleziska:
Marketing sensoryczny w erze Gen Z – jak marki mogą budować lojalność najmłodszych konsumentów
brief.pl
Pokolenie Z, obejmujące dziś osoby urodzone mniej więcej między 1997 a 2012 rokiem, to grupa konsumentów, która rośnie w siłę i wywiera coraz większy wpływ na rynek. To pokolenie ukształtowane przez technologię, media społecznościowe oraz rosnącą świ...
brief.pl, 2025-09-16 15:49:13
2025-09-16 15:49:13
Alfa Romeo z imponującym wzrostem sprzedaży w Polsce. Junior napędza sukces marki
obserwatorlogistyczny.pl
Alfa Romeo zakończyła pierwsze półrocze 2025 roku z dynamicznym wzrostem sprzedaży na polskim rynku. Dane rejestracyjne pokazują, że marka zwiększyła liczbę zarejestrowanych samochodów o 49 procent względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Łączn...
obserwatorlogistyczny.pl, 2025-07-22 17:32:09
2025-07-22 17:32:09
Nowa Dacia Bigster – ile sztuk dostarczono w 2025 roku? SUV napędza sprzedaż marki w Europie
francuskie.pl
Od początku 2025 roku marka Dacia zwiększyła sprzedaż na rynku europejskim o 4,1%, co w dużej mierze jest zasługą udanego debiutu modelu Bigster a także popularności Dustera i Sandero. W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2025 roku marka Dacia sprzedała na...
francuskie.pl, 2025-10-23 16:44:30
2025-10-23 16:44:30
Marketing szeptany w Jaworznie już nie działa. Dziś liczą się Opinie Google
jaw.pl
Jeszcze kilka lat temu wystarczyło, że ktoś polecił Ci fryzjera, elektryka czy restaurację – i już wiedziałeś, gdzie się udać. Marketing szeptany oparty na zaufaniu sąsiadów, znajomych i rodziny przez dekady był najskuteczniejszym źródłem klientów...
jaw.pl, 2025-07-21 01:02:02
2025-07-21 01:02:02
45% budżetów na influencer marketing jest marnowane - alarmujący raport CreativeX
egospodarka.pl
W 2024 roku globalne wydatki na influencer marketing przekroczyły 24 miliardy dolarów, ale niemal połowa tych pieniędzy może być wyrzucana w...
egospodarka.pl, 2025-07-22 10:33:04
2025-07-22 10:33:04
Dlaczego marketing powinien być w zarządzie? Marta Życińska o roli kreatywności i technologii w biznesie (wideo w Telewizji Biznesowej)
brief.pl
Od 14 lat konkurs 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest pretekstem do rozmów z ludźmi, którzy zmieniają polski rynek. W najnowszym odcinku programu gościnią była Marta Życińska — prezeska Mastercard Polska. O swoim przejściu od marketingu do zar...
brief.pl, 2025-08-17 17:46:04
2025-08-17 17:46:04
Gaming marketing – największa rozrywka świata i nowe pole dla biznesu (wideo)
brief.pl
Od prawie dwóch lat prowadzę program „Business in Brief”. Punktem wyjścia są dla mnie doświadczenia z rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie – bo to właśnie kreatywność i odwaga często pozwalają ludziom ruszyć w stronę własnego biznesu....
brief.pl, 2025-08-19 12:08:03
2025-08-19 12:08:03
Polowanie na Wojanki. Jak influencer marketing stworzył kolejny viral?
portalspozywczy.pl
Napoje i lody Wojanek, przygotowane przez Żabkę we współpracy z youtuberem Wojanem, stały się viralowym hitem wśród młodych konsumentów. Czy taki zapalnik popytu sam w sobie wystarczy, aby produkt zdobył stałą, a nie chwilową pozycję rynkową? Ekspert...
portalspozywczy.pl, 2025-09-05 07:36:03
2025-09-05 07:36:03
Dorota Haller nową VP of Marketing w firmie HONOR
biznesinfo.pl
Dorota Haller poinformowała, że została nową VP of Marketing w firmie HONOR na region CEE & Nordics. Wcześniej była związana z Ringier Axel Springer Polska jako Clients Solutions Director. 
biznesinfo.pl, 2025-09-10 13:49:10
2025-09-10 13:49:10
- My tutaj jeszcze nie wiemy, czym naprawdę jest influencer marketing - mówi nam Ewa Soroka, dyrektorka marketingu Canal+
spidersweb.pl
- My tutaj jeszcze nie wiemy, czym naprawdę jest influencer marketing - mówi nam Ewa Soroka, dyrektorka marketingu Canal+
spidersweb.pl, 2025-09-15 10:23:15
2025-09-15 10:23:15