Chanel wzmacnia swoją strategię zrównoważonego rozwoju, przeznaczając do 80 mln euro na uruchomienie Nevold – niezależnej spółki, która ma produkować materiały cyrkularne zarówno na potrzeby domu mody, jak i zewnętrznych marek. P...
Słynny francuski dom mody Chanel nabył udziały w szwajcarskiej marce MB&F, znanej z odważnych i awangardowych projektów zegarków. Strategiczne posunięcie Chanel otwiera przed obiema markami nowe możliwości na rynku ekskluzywnych czasomierzy.
Chanel pokazuje, jak skutecznie zarządzać luksusową marką w wymagających czasach. Mimo doskonałych wyników finansowych za 2023 rok, zarząd pozostał czujny wobec potencjalnych zagrożeń na horyzoncie i pozyskał 700 milionów euro z prywatnej emisji obli...
Chanel po raz kolejny zaskakuje świat mody, prezentując zegarek, naszyjnik i słuchawki w jednym. Première Sound to unikatowa kombinacja zegarmistrzostwa, wysokiej klasy biżuterii oraz zaawansowanej technologii. Prawie zaawansowanej.
Jessica Mercedes zdobyła się na zaskakujące wyznanie. Influencerka uczęszczała do katolickiej szkoły. Można się zdziwić, słysząc powód, dla którego wybrała taką placówkę.
Chanel oficjalnie potwierdza: nie będzie linii odzieży męskiej. Pomimo rosnącego zainteresowania i widocznej obecności mężczyzn w estetyce marki, dom mody stanowczo zamyka drzwi przed segmentem menswear.
Kiedy świat mody szykuje się na kolejny sezon, Chanel stawia na odważne zmiany. W roli design directora postanawiają obsadzić Krzysztofa Łukasika, polskiego projektanta z imponującym portfolio. To nie tylko prestiżowy awans, ale i symboliczny moment...
Krzysztof Łukasik, polski dyrektor designu z bogatym doświadczeniem w branży mody, obejmuje nowe stanowisko Design Directora w Chanel. To znaczący transfer, którym Łukasik pochwalił się dziś na swoim profi...
15 maja 2025 r. w centrum handlowym Forum Gdańsk zadebiutował nowy butik Chanel Parfums & Beauté. To trzecia – i jednocześnie pierwsza poza stolicą – autoryzowana przestrzeń marki w Polsce, stanowiąca wa...
Chanel, ikona luksusu i stylu, wkracza w nową erę zarządzania. Pokoleniowa zmiana w strukturach marki przynosi świeże spojrzenie i nowe twarze, które będą współdecydować o jej przyszłoś...