Bank PKO BP wydał ważne zalecenia dotyczące bezpieczeństwa korzystania z kart płatniczych. Do zasad z powodzeniem mogą rzecz jasna stosować się także klienci innych banków. O bezpieczeństwo kart warto zadbać zwłaszcza wakacje, kiedy częściej przebywamy w miejscach, w których dochodzi do kradzieży.
Jak informuje swoich klientów PKO BP, dostępna jest już najnowsza wersja aplikacji mobilnej IKO 3.155, która zawiera dwa zupełne nowe rozwiązania. Jak zapewnia PKO, wprowadzone nowości pozwolą użytkownikom na znaczne zaoszczędzenie czasu.
Bank PKO wydał ważny komunikat dotyczący dostępności oferowanych przez siebie usług. W najbliższych dniach utrudnione będzie korzystanie z aplikacji mobilnej iPKO Biznes. "Niektóre usługi mogą być niedostępne" - czytamy w komunikacie.
Bank PKO BP wydał komunikat, w którym zapowiada ograniczenie dostępu do niektórych usług. Chodzi o aplikacje mobilne. Przerw w ich działaniu klienci mogą się spodziewać już od czwartku. Do kiedy potrwają?
PKO Bank Polski opublikował ważny komunikat dotyczący nadchodzących płatności klientów. Każdy z nich powinien zapoznać się z najnowszym ogłoszeniem w tej sprawie. Bank zalecił wszystkim użytkownikom jego usług wykonanie ważnych transakcji jeszcze prz...
PKO BP wydał do swoich klientów ważny komunikat. Klienci będą musieli przygotować się na duże utrudnienia podczas korzystania z usług bankowości w najbliższych dniach. Przedstawiciele zalecają, aby w miarę możliwości wykonać wszelkie transakcje wcześ...
Ważny komunikat PKO BP. Największy bank w Polsce ostrzega klientów przed możliwymi problemami w dostępie do części usług z racji planowanej przerwy technicznej. Podobną wiadomość, tym razem dotyczącą braku możliwości korzystania z bankomatów, wydał t...
PKO BP właśnie rozesłał komunikat do wszystkich swoich klientów. Jak się okazuje, chodzi o bezpieczeństwo korzystania z karty w bankomacie, sklepie i internecie. Nie ma wątpliwości co do tego, że te informacje powinien przeczytać każdy, nawet jeśli n...
Do klientów PKO BP trafiają maile zawierające złośliwe oprogramowanie. W przekonującej wiadomości nakłaniani są do otwarcia załącznika, a tam czeka już na nich plik zawierający malware. Bank zdecydował się wydać w tej sprawie pilny komunikat.
Bank wydał komunikat, w którym ostrzega swoich klientów przez oszustami, którzy dzwoniąc do ludzi, podają się za pracowników PKO BP. Wyłudzają dane, a następnie kradną środki z konta. Na szczęście bank udostępnia narzędzie do łatwej weryfikacji tego,...
Bank PKO BP odniósł się w komunikacie do czwartkowej awarii. "Błąd został szybko zidentyfikowany, a salda klientów zostały skorygowane" - napisano, wystosowując też przeprosiny. Wiele osób zgłaszało, że po zalogowaniu na kontach firmowych widzą ogrom...