Zgodnie z tradycją, w Gamereactor dążymy do lepszego zrozumienia branży gier wideo oraz dzielenia się z Wami, graczami i deweloperami, najcenniejszymi spostrzeżeniami, rozmawiając z prawdziwymi insiderami, czyli doświadczonymi deweloperami i menedżerami uczestniczącymi w różnych konferencjach i bran...
Polityka Ronalda Reagana wobec Związku Sowieckiego i polityka Donalda Trumpa wobec współczesnej Rosji bywają zestawiane ze względu na podobny antyestablishmentowy ton obu prezydentur. W rzeczywistości … Artykuł Reagan kontra Trump. Humanizm kontra i...
Rzeszów News W tym tygodniu na Rzeszów stał się areną wyjątkowych zmagań. Na terenie Oddziału Prewencji Policji odbyły się Podkarpackie Wojewódzkie Eliminacje do XXII Kynologicznych Mistrzostw Policji. W rywalizacji wzięło udział 7 najlepszych policy...
Kolorowe aplikacje, interaktywne gry, migające animacje – technologia miała zrewolucjonizować edukację. Tymczasem nowe badanie przeprowadzone na ponad tysiącu przedszkolaków studzi zapał entuzjastów cyfrowych rozwiązań. Naukowcy odkryli, że to nie gr...
Powstaje gra na motywach kultowego filmu grozy. Clive Barker's Hellraiser: Revival połączy elementy survival horroru z fabularną narracją i brutalnymi starciami.Informacja Po 40 latach kultowy film Hellraiser: Wysłannik piekieł doczeka się gry w...
Zapowiedź Clive Barker’s Hellraiser: Revival to jedno z największych zaskoczeń minionego tytodnia. Niemniej znalazło się miejsce również na inne nowinki, na czele z informacjami z pokemonowego obozu.Informacja „Plaża” w branży wciąż trwa, ale nowości...
Amazon Prime Video kontynuuje swój pościg za popularnymi grami wideo, które mogą stanowić źródło świetnych produkcji dla platformy streamingowej. Najnowszym z tytułów, które wyprodukuje będzie serial oparty na grze Life is Strange.A
Nowy raport firmy analitycznej Newzoo rzuca światło na kondycję branży gier w 2025 roku. Dokument przedstawia prognozy przychodów z poszczególnych platform, wskazuje optymalny moment na wyjście z wczesnego dostępu i podkreśla imponujące osiągnięcia R...
Gry komputerowe przez lata były postrzegane głównie jako zagrożenie dla zdrowia psychicznego, zwłaszcza dzieci i młodzieży. Jednak najnowsze badania pokazują, że negatywne następstwa nie są tak powszechne ani tak poważne, jak sądzono.