Toyota Hilux wchodzi w erę elektryfikacji, a nowy Nissan Navara debiutuje jako techniczny brat Mitsubishi. Dwa nowe pickupy pokazują, jak szybko zmienia się ten segment: od twardych diesli po elektryki, hybrydy i nowe globalne alianse.
Ram wycofuje się z planów wprowadzenia na rynek w pełni elektrycznego pickupa 1500 REV. Marka należąca do Stellantis tłumaczy decyzję spadkiem popytu na takie pojazdy w USA. To kolejny przykład weryfikacji planów dotyczących elektromobilności.
Nowa Toyota C-HR+ to rzeczywiście zmiana podejścia do samochodów, jaką można zaobserwować u największego producenta na świecie – Toyoty. Nowy model, inaczej niż dotychczasowe elektryczne modele tej marki – nazywa się normalnie, nawiązuje do popularne...
Nowa Toyota Corolla zmieni się nie do poznania – to już pewne. Kropkę nad i właśnie postawiła jej prezentacja na targach Japan Mobility Show 2025. Choć to prototyp, produkcyjny wariant japońskiego bestsellera ma czerpać z niego pełnymi garściami. Now...
Podczas startu salonu samochodowego w Tokio (Japonia), prezes Toyoty, Koji Sato, przedstawił nową Toyotę Corollę jako auto historycznie uniwersalne, dla każdego.... Artykuł Nowa Toyota Corolla będzie dostępna w wersji elektrycznej? A do czego ta drug...
Nowa Dacia Bigster trafiła w ręce niemieckich dziennikarzy motoryzacyjnych. Testy przeprowadzone za Odrą pokazują, że największy SUV w historii marki budzi skrajne emocje – od szczerego zaskoczenia wysoką jakością, po… krytykę. „Spodziewałem si...
Historia Toyoty Tercel Andy'ego Campbella okazuje się zupełnie inna niż w przypadku większości samochodów o bardzo dużym przebiegu. Jest on fanem tego auta, praktycznie wszystkie naprawy wykonuje sam, a pod domem trzyma trzy inne Tercele, służące jak...
Nie od dziś wiadomo, że samochody z Azji cieszą się w Polsce dużą popularnością. Dotychczas dominowały wśród nich modele produkcji japońskiej (np. Toyota) oraz koreańskiej (np. Hyundai). W ostatnich latach do wyścigu dołączyły jednak także Chiny, m.i...
Toyota ogłosiła budowę nowej fabryki w Japonii, która już dziś określana jest mianem „fabryki przyszłości”. Inwestycja powstanie w dzielnicy Teihoucho w mieście Toyota w prefekturze Aichi, a produkcja ma rozpocząć się na początku lat 30. XXI wieku.