Jean‑Philippe Imparato, szef europejskiego oddziału Stellantis, uderza w alarm. Jeśli Unia Europejska nie złagodzi rygorystycznych regulacji dotyczących emisji CO₂, koncern może zmuszony być do zamykania fabryk we Francji, Hiszpanii i Włoszech.
Niemiecka sieć dyskontów na skraju bankructwa, setki sklepów zagrożonych zamknięciem – Znana marka, odnotowała duże spadki sprzedaży i wdraża plan naprawczy. Coraz więcej klientów przenosi zakupy do internetu, a sklepy stacjonarne – szczególnie...
Popkulturowy podcast Izy Berkowskiej i Macieja Cholewińskiego W Łodzi odbywa się Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier, tu także mieści się Interaktywne Centrum Komiksu i właśnie tu zaszczepiono obchody Światowego Dnia […]
Jeden z kremlowskich think tanków opublikował w lipcu raport o "militaryzacji Europy". W środku znalazły się zdjęcia satelitarne polskich zakładów wojskowych. To kolejny przykład na to, jak propagandowe ośrodki Kremla opisują rzekome zagrożenie ze st...
Miała być nowa era dla przemysłu motoryzacyjnego w Polsce, skończyło się na planach. Stellantis zawiesza rozwój technologii wodorowej i wstrzymuje produkcję nowej gamy pojazdów użytkowych w Gliwicach. Powód? Wodór zbyt drogi i zbyt mało popularny.
Jeszcze niedawno wodorowe furgonetki były przedstawiane jako przyszłość ekologicznego transportu miejskiego. Stellantis – gigant motoryzacyjny, który skupia marki takie jak Fiat, Peugeot, Citroën czy Opel – zapowiadał wielką ofensywę w tej dziedzinie...
Stellantis ogłosił dziś, że akcjonariusze firmy zatwierdzili powołanie Antonio Filosy na członka Rady Dyrektorów oraz dyrektora wykonawczego koncernu. Decyzja została podjęta podczas Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia (EGM), które odbyło się zgodnie...
Stellantis Pro One umacnia swoją pozycję w sektorze dostaw ostatniej mili, oferując wszechstronne i dostosowane do indywidualnych potrzeb pojazdy, spełniające potrzeby operacyjne każdego rodzaju klienta. Zawarto umowę na dostawę 1.200 pojazdów użytko...
Brakuje chętnych na samochody Alfa Romeo Giulia, Stelvio i Maserati Grecale – trzy modele produkowane w zakładzie Stellantis w Cassino. Niskie wolumeny sprzedaży sprawiają, że linie produkcyjne stają coraz częściej. Od początku roku fabryka była niec...
Stellantis zanotował pierwszą od lat stratę netto – 2,3 miliarda euro w pierwszym półroczu 2025 roku. Spadek dostaw, cła w USA i koszty restrukturyzacji mocno obciążyły wyniki koncernu, który szykuje się na kluczową drugą połowę roku. Strata netto St...
Historia francuskiej motoryzacji wchodzi w nową fazę. Stellantis ogłosił, że z dniem 1 listopada 2025 roku w zakładzie w Douvrin zakończy się produkcja jednego z najbardziej znanych silników wysokoprężnych – 1.5 HDi (DV5), stosowanego przez lata w mo...