Nie chińskie samochody a Citroën kończy kolejny miesiąc z wyraźnym wzrostem sprzedaży w Europie, potwierdzając, że strategia odświeżenia gamy i zmiany wizerunku przynoszą wymierne efekty. Listopadowe wyniki z rynków włoskiego i francuskiego pokazują, że marka z podwójnym szewronem odzyskuje dynamikę...
Peugeot odnotowuje w Hiszpanii szósty miesiąc z rzędu, w którym wzrost rok do roku przekracza 10%. Z 3.478 zarejestrowanymi samochodami osobowymi i dostawczymi w sierpniu, Peugeot osiągnął udział w rynku na poziomie 4,8%. W ciągu pierwszych ośmiu mie...
W motoryzacji liczby rzadko kłamią. Kiedy więc widzę w oficjalnym komunikacie wzrost sprzedaży o ponad 74% rok do roku, od razu zapala mi się lampka. Citroën Polska chwali się rewelacyjnym wrześniem i świetnymi wynikami po trzech kwartałach 2025 roku...
Kamper Citroën z dieslem pod maską, drugi mały Citroën na przyczepie i w drogę! Pan Jerzy nie przepada za szablonowymi urlopami. Zamiast leżenia przy hotelowym basenie woli przygodę, niezależność i odkrywanie nowych miejsc na własnych zasadach. Dlate...
Citroën od lat kojarzony jest z najwyższym komfortem oraz hasłem „mobilność dla każdego”. Jego siłą zawsze były modele dostępne, rozsądne ceny i praktyczne podejście do samochodów. Od pewnego czasu wrócono do tych wartości i właśnie ta filozofia zacz...
Citroën już po raz trzeci z rzędu angażuje się w świat muzyki i młodych ludzi, zostając partnerem prestiżowych TIM Music Awards 2025. To jedno z najważniejszych wydarzeń włoskiej sceny muzycznej odbędzie się 12 i 13 września w niezwykłej scenerii Are...
Citroën zareagował na obniżkę podatku na produkty oferowane w Indiach wprowadzeniem bardziej atrakcyjnych cenników swoich samochodów. Klienci mogą zamówić całą gamę modelową od C3 po C5 Aircrossa po nowych stawkach. Francuska marka ogłosiła obniżenie...
Postanowiliśmy sprawdzić jak w sierpniu wyglądały wyniki sprzedaży wybranych producentów. Wśród pięciu analizowanych marek – Citroën, DS Automobiles, Dacia, Peugeot i Renault – zdecydowanym liderem pozostaje Dacia. To właśnie ta marka, dzięki atrakcy...
Na chińskim rynku zadebiutowała właśnie trzecia generacja Nio ES8 - pierwszego masowo produkowanego samochodu marki. Szef firmy - William Li - przyznał, że model ma dla producenta strategiczne znaczenie, bo - tu cytat - firma "walczy o przetrwanie"....
Chińskie marki samochodów skutecznie podbijają serca europejskich klientów przede wszystkim za sprawą nowoczesnych, bogato wyposażonych modeli w atrakcyjnych cenach. Nie wszyscy producenci chcą jednak iść tę drogą - startup Linktour Automotive zamias...