Wystarczy przejść się po salonie samochodowym, aby przenieść się do bajkowego świata. Oto przy stojących w salonie hybrydach plug-in zobaczymy, że palą one średnio 1,2 l/100 km, zwykłe silniki benzynowe spalają średnio rzekomo 5,2 l/100 km, a auta elektryczne emitują… 0 gramów CO2 na 100 km. To oczy...
Polska Grupa Górnicza wprowadziła we wtorek do sprzedaży tzw. groszki o obniżonej emisyjności pod znakiem „Klasa Błękitny”. W ich produkcji wykorzystywany jest tzw. błękitny węgiel, czyli produkt otrzymywany z węgla przy zastosowaniu technologii odga...
Coraz więcej ludzi zastanawia się nad inwestycją w fotowoltaikę, jednak podczas wyboru instalacji pojawia się kluczowe pytanie: umieścić panele na dachu czy na ziemi? Każda z tych opcji ma swoje zalety i wady, dlatego warto spojrzeć na temat szerzej...
Jeszcze kilka lat temu międzynarodowy koncern Stellantis chwalił się planami całkowitego zelektryfikowania europejskiej oferty do 2030 r. Dziś szef koncernu na Stary Kontynent zupełnie zmienia zdanie, a cele Unii Europejskiej nazywa nierealnymi.
Prosty jednoślad. Idealny środek miejskiego transportu. Rząd chciał zatem dopłacać do jego zakupu. Chciał, ale chęci te najwyraźniej się wyczerpały. Program ostatecznie upadł. Raczej nic i nigdy z niego nie będzie.
Prezes Lamborghini Stephan Winkelmann jasno zaznaczył, że klienci, kupujący samochody z zarządzanej przez jego stajni, pragną słyszeć warczenie silników spalinowych. Dlatego koncern przez najbliższą dekadę nie planuje wprowadzenia zmian w planach pro...
Firma TrendForce przeprowadziła globalną analizę sprzedaży samochodów elektrycznych. Wygląda na to, że w segmencie BEV-ów świat zachodni z trudem zaznacza swoją... Artykuł W III kw. 2025 sprzedało się na świecie 3,71 miliona elektryków (BEV). Geely,...