Badacze z Socket analizują kampanię złośliwych pakietów w npm. Od października opublikowano co najmniej 197 złośliwych paczek, a całość zebrała łącznie ponad 31 tys. pobrań. Celem są programiści blockchain i Web3 uruchamiający projekty-zadania podczas fałszywych rozmowów kwalifikacyjnych. Kampania j...
Co łączy dziedzictwo jednej z największych postaci światowej nauki z nowoczesną technologią? Odpowiedź na to pytanie przynosi najważniejsza odsłona projektu „Czas zrozumieć Atom”. W kampanii informacyjnej Ministerstwa Energii wystąpi Maria Skłodowska...
Społeczność PlayStation może sprawdzić następną grę first-party z Xboksa. Na PS5 trafiła kolejna strategia czasu rzeczywistego opracowana przez studio Microsoftu.
Amerykańskie firmy produkujące samochody elektryczne poniosą większe koszty przez najnowszą decyzję prezydenta. Donald Trump podniósł cła na chiński grafit do ponad 90 proc. Krajowi producenci grafitu się cieszą, ale przemysł amerykański nie produkuj...
Było to czwarte od podpisania międzyrządowej umowy o kopalni „Turów” w 2022 r. posiedzenie komisji nadzorującej przede wszystkim rozwiązania dotyczące negatywnych skutków wydobycia w kopalni węgla brunatnego na terytorium czeskim. Zajmowano się...
Szósta edycja jednego z najpopularniejszych programów dotacyjnych w Polsce dobiega końca, a właściciele fotowoltaiki zastanawiają się, co dalej. Czy rząd planuje kolejną edycję, czyli Mój Prąd 7.0? A może trwają prace nad kontynuacją aktualnego nabor...
Twórcy popularnej serii gier Dead Island potwierdzili, że trwają prace nad kolejną częścią. Jednocześnie ogłoszono, że Dead Island 2 przyciągnęło do Hell-A już 20 milionów graczy.Choć informacja ta nie oznacza, że sprzedano 20 milionów...
Program „Mój Prąd” wraca w nowej odsłonie i ma stać się największym wsparciem dla domowej energetyki w Polsce. Ministerstwo zapowiada „rewolucję” — ale jednocześnie ostrzega, że tym razem będą grać inaczej niż wcześniej.
Answear.com już po raz czwarty podejmuje temat zdrowia psychicznego, wracając z nową odsłoną kampanii „Zadbaj o to, co jest w środku”. Tym razem marka, wraz z Fundacją Nie Widać Po Mnie zwraca uwagę na jedną z najbardziej przemilczanych grup – mężczy...