Selekcjoner Jan Urban po kwartale pracy z piłkarską reprezentacją Polski przyznał, że kadra narodowa idzie w dobrym kierunku, choć selekcja przed pierwszym zgrupowaniem była najtrudniejszym wyzwaniem. Jak zaznaczył, chciałby mieć większy wybór wśród...
Podczas gdy wszystkie firmy wokół starają się z całych sił nagłaśniać wielkość ich modeli sztucznej inteligencji, a Meta pompuje wszystkie pieniądze, jakie Facebook kiedykolwiek zarobił, OpenAI robi swoje. Prace nad najświeższym modelem trwają i prze...
Czy psy naprawdę oglądają telewizję? Odpowiedź przynosi przełomowe badanie naukowców z Uniwersytetu Auburn. Okazuje się, że niemal 9 na 10 psów aktywnie reaguje na programy telewizyjne, wykazując zainteresowanie konkretnymi treściami. Co więcej, ich...
Dowiedz się, jak pisać prompty, które sprawią, że Twoje posty w social mediach będą angażować tysiące ludzi. The post Prompty dla social media – jak tworzyć angażujące treści first appeared on ᴘʀᴏᴍᴘᴛᴏᴡʏ 🤖.
Na Facebooku, X czy TikToku często widzisz bardzo podobne posty i nagłówki? To efekt tzw. komory pogłosowej: algorytmy podają nam treści, które potwierdzają nasze poglądy i wywołują emocje. Gdy do gry wchodzi AI, która potrafi masowo tworzyć „podobne...
Amerykańskie służby imigracyjne (USCIS) ogłosiły plany zaostrzenia kontroli wniosków osób ubiegających się o prawo do długotrwałego pobytu w USA. Weryfikacja będzie obejmować szczegółową analizę poglądów wnioskodawców, zwłaszcza tych wyrażanych w med...
Konsumpcja krótkich form wideo rośnie w tempie, które redefiniuje globalny rynek mediów. Według danych DemandSage, na początku 2025 roku YouTube Shorts osiągał 70 miliardów odtworzeń dziennie, a już w czerwcu – 200 miliardów, co oznacza niemal trzykr...