Reklamy coraz mocniej wdzierają się do skrzynek odbiorczych użytkowników Gmaila, utrudniając korzystanie z poczty i budząc poważne obawy o prywatność. Tymczasem francuski regulator planuje nałożyć na Google rekordową karę 525 milionów euro za naruszenia przepisów dotyczących plików cookie i nieuczci...
Gmail doczekał się małego ulepszenia, które korzysta z możliwości Gemini, a więc algorytmów sztucznej inteligencji. Użytkownicy będą mogli skorzystać z nowych opcji, które nie tylko pozwolą im na dopracowanie napisanej wiadomości, ale również na stwo...
Google zwiększa bezpieczeństwo swoich użytkowników. Brand Indicators for Message Identification (BIMI) na Gmailu chroni przed oszustami i spamerami. Funkcja dostępna wcześniej tylko w przeglądarce teraz pojawi się także na urządzeniach mobilnych z sy...
Oszustwa inwestycyjne na dobre rozgościły się w mediach społecznościowych, a te nie dość, że nic z tym nie robią, to jeszcze zarabiają na emitowanych reklamach. CSIRT KNF poinformował, że tylko w czerwcu zidentyfikowano 1,3 tys. fałszywych reklam. Wi...
Reklamy systemowe w Xiaomi to była spora wada tych telefonów, ale teraz ma się to zmienić. Firma pracuje nad przełącznikiem do ich wyłączania.Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Xiaomi ułatwi wyłączenie reklam systemowych
Google postawiło sobie za cel pokonanie technologii blokującej reklamy na YouTube. Ostatnia aktualizacja sprawiła, że firma odniosła połowiczny sukces.Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Czy YouTube wygrał z blokerami reklam? To zależy
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych zakazał spółce Meta zakaz wyświetlania w Polsce przez trzy miesiące reklam bezprawnie wykorzystujących dzięki technologii deep fake wizerunek Omeny Mensah. "Mamy pierwsze duże zwycięstwo w walce z deepfake'ami"...
Ciekawa funkcja zmierza do iOS 18, choć Apple niespecjalnie się nią jeszcze chwali. Mowa o Distraction Control, czyli Kontroli rozpraszaczy w wolnym tłumaczeniu. Nowość pozwoli na ukrycie dowolnego elementu na stronie internetowej, a w tym także i re...