- Tylko 15 z 129 marek, które obecnie sprzedają pojazdy elektryczne i hybrydy typu plug-in w Chinach, będzie finansowo opłacalnych do 2030 r., ponieważ intensywna konkurencja zmusza do konsolidacji, a niektóre z nich do opuszczenia rynku - przekazała amerykańska firma konsultingowa AlixPartners.
IBRM Samar opublikował statystyki sprzedaży samochodów chińskich producentów (oprócz Volvo) za maj 2025. Są takie firmy, które już osiągają sensowne wyniki... Artykuł Sprzedaż samochodów chińskich producentów w maju 2025. Ci poniżej 100 s...
Mamy run na giełdowe spółki, które mają cokolwiek wspólnego z wojskowością. Albo chociaż mogą mieć z tym coś wspólnego. Inwestorzy wyczuli wielkie zyski.
Akumulator jest dziełem chińskiej firma Geely Auto Group. Wprowadziła ona na rynek litowo-żelazowo-fosforanowy akumulator EV (czyli samochodowy), który ma wyjątkową żywotność, oferuje bardzo krótki czas ładowania, jak również jest bardzo bezpieczny.
Transformacja transportu w kierunku elektromobilności nie dzieje się w próżni. Coraz większą rolę odgrywa polityka handlowa, która może przyspieszyć lub znacząco spowolnić rozwój globalnego rynku samochodów elektrycznych. Raport Międzynarodowej Agenc...
Paweł Tuzimek, prezes Związku Dealerów Samochodów, ogłosił przełomowy moment dla polskiego rynku motoryzacyjnego. Po pięciu latach udało się osiągnąć i nawet przekroczyć miesięczne wyniki rejestracji samochodów osobowych w porównaniu do analogicznego...
BYD - chiński koncern motoryzacyjny zajmujący się produkcją samochodów osobowych, ciężarowych oraz pojazdów użytkowych - już w sierpniu we współpracy z Grupa Cichy-Zasada, otworzy swój pierwszy salon sprzedaży samochodów marki BYD w Warszawie.
Rosja przez bardzo długi czas była największym odbiorcą samochodów osobowych produkowanych w Chinach. Wiele się jednak zmieniło, ponieważ na rosyjskim rynku doszło do potężnego załamania. Popyt znacznie spadł, a na placach zalega prawie pół miliona n...
Luca de Meo, CEO Renault i prezes ACEA (Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów), wyraził swoje stanowisko na temat przyszłości europejskiej branży motoryzacyjnej. Jego wypowiedzi w wywiadzie dla Autocar wskazują, że Europa nie powinna ka...
Już w 2025 roku wejdą w życie nowe limity emisji CO2, a za ich nieprzestrzeganie producenci mogą zapłacić ogromne kary. Zdaniem dyrektora generalnego Renault, w obecnej sytuacji rynkowej kary te będą wielokrotnie wyższe, niż podczas poprzedniego zaos...
Przemysł motoryzacyjny straszy unijnych urzędników, że otoczenie rynkowe sprawia, że będzie musiał zacząć likwidować fabryki i zwalniać ludzi. Jednym z winowajców... Artykuł Unia Europejska nie chce się ugiąć pod naciskami europejskich pr...