Jeśli wierzyć statystykom, w 2025 r. branża gier straciła ok. 3,5 tys. pracowników z powodu zwolnień. Można pomyśleć, że to niewiele względem rekordowych 15 tys. w 2024 r. Trzeba na to jednak spojrzeć szerzej. Choć pod względem artystycznym jest to rok pełny sukcesów, przez dłuższy czas trwała cisza...
Rynek gier wideo jest stosunkowo młody, szczególnie w porównaniu z innymi gałęziami popkultury. Ciągle się zmienia, a o ile ostatnimi laty postęp zauważalnie wyhamował, przez ostatnie dziesięciolecia dostaliśmy mnóstwo produkcji definiujących branżę....
Czy granie na konsoli naprawdę szkodzi środowisku? Najnowsze badania francuskiej firmy Greenly pokazują, że różnica między fizycznymi a cyfrowymi kopiami gier jest gigantyczna. Płyty i kartridże okazują się nawet 100 razy bardziej emisyjne niż pobran...
Od 10 do 15 mld dolarów co roku mogłyby przynieść opłaty od emisji w sektorze transportu morskiego. Branża rozkwitła wraz z rozwojem e-commerce i globalizacją gospodarki. Teraz mogłaby dorzucić się do walki ze zmianami klimatycznymi.
Unia Europejska przygotowuje się do nałożenia ceł odwetowych na amerykańskie towary o wartości 93 mld euro. Decyzja zapadnie, jeśli do 1 sierpnia nie dojdzie do porozumienia handlowego z USA. Nowe taryfy mogą objąć m.in. produkty farmaceutyczne i mot...
Dynamiczny rozwój live shoppingu – formy sprzedaży online łączącej transmisję wideo, prezentację produktu i możliwość zakupu w czasie rzeczywistym – zaczyna mieć realny wpływ na branżę logistyczną. Trend, który zyskuje na popularności m.in. dzięki Ti...
To tylko woda? Ten pozornie błahy detal może zrujnować reputację luksusowego hotelu, zniszczyć ekspres do kawy za kilkadziesiąt tysięcy złotych i zaważyć na całej opinii gościa. W debacie Biznes Info, Natalia Ziółkowska wraz z ekspertami branży HoReC...