Statystyki z dwóch różnych systemów, tym niemniej znamienne. Otóż według obliczeń Jato Dynamics, BYD sprzedał w Europie w pierwszej połowie 2025... Artykuł BYD już przeskoczył w Europie Hondę i Mitsubishi. Chińskie marki prą w górę. Ale głównie z modelami spalinowymi [JATO, ACEA] pochodz...
Chińska ekspansja motoryzacyjna w Europie właśnie natrafiła na poważną przeszkodę. Pomimo wielkich planów i inwestycji w węgierską fabrykę, BYD – największy producent samochodów elektrycznych z Chin – nie rozpocznie tam masowej produkcji zgodnie z ha...
TOKIO – Chiński producent samochodów elektrycznych BYD planuje wejść na japoński rynek minisamochodów (kei cars) już w 2026 roku. To strategiczny ruch, który ma pomóc firmie zwiększyć swoją obecność w Japonii, gdzie segment kei-jidosha stanowi aż 40%...
Agencja Reutera podała informację o opóźnieniu masowej produkcji w nowej fabryce pojazdów elektrycznych BYD na Węgrzech. Według dwóch niezależnych źródeł przez co najmniej pierwsze dwa lata chiński gigant motoryzacyjny będzie wykorzystywać zakład pon...
Koncern BYD jeszcze kilka lat temu był kojarzony wyłącznie z rynkiem chińskim. Zaczął jednak budować rozpoznawalność – i to biorąc się od razu za naprawdę głośne inicjatywy. W 2024 r. BYD był sponsorem piłkarskiego turnieju Euro 2024. Mogło to...
Lexus świeci się cały na zielono. Marka winduje swoje wyniki sprzedaży. W danych pojawiła się jednak pewna nowość. Wyłonił się nowy lider. Najpopularniejszym modelem marki w Europie okazuje się... No właśnie, który Lexus?
MSI oficjalnie wprowadza do Europy handhelda Claw A8, czyli pierwszą swoją konsolę przenośną z procesorem AMD Ryzen. Ile trzbea za nią zapłacić?Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Konsole MSI z Ryzenem na pokładzie już w Europie. Znamy cenę
Luca de Meo jest już historią w Grupie Renault. Teraz zajmuje się modą. Na jego miejsce przyszedł François Provost, który z firmą jest związany od 23 lat.