Porsche 911 E Targa z 1972 roku to jeden z najbardziej charakterystycznych wariantów klasycznej „jedenastki”. Łączy w sobie sportowy charakter, elegancję nadwozia typu Targa oraz... Artykuł Porsche 911 E Targa 1972 – klasyczna ikona sportowej motoryzacji pochodzi z serwisu KlassikAuto.pl.
Zdaniem wielu miłośników motoryzacji, nie istnieje lepszy samochód niż Porsche 911 Turbo S. A więc „ideał” właśnie doczekał się nowej generacji. Pod pewnymi względami jest ona rewolucyjna.
Porsche zaprezentowało limitowane 911 GT3 F.A. Porsche, przygotowane z okazji 90. rocznicy urodzin Ferdinanda Alexandra Porsche. Jubileuszowa edycja nawiązuje do auta, którym wnuk założyciela marki jeździł w latach 80. Produkcja będzie oczywiście lim...
Matra to francuska firma, która od lat 60. i przejęcia firmy Automobiles René Bonnet, została producentem samochodów. Matra była wówczas przede wszystkim producentem uzbrojenia, koncentrującym się na pociskach rakietowych, ale z entuzjazmem podchodzi...
O tym, jak wspaniałą legendą jest chłodzone powietrzem 911 nie trzeba nikomu przypominać. Zaprezentowane podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie w 1983 roku, nowe Porsche 911 Carrera 3.2 miało na celu odświeżenie gamy marki, opierając się na flag...
Porsche 911 Carrera 4 996 to wzór samochodu sportowego. Stworzony według rozwijanej przez dziesięciolecia koncepcji z silnikiem umieszczonym za tylną osią, jest pierwszą 911-tką w której odnajdziemy silnik chłodzony cieczą. To była rewolucja i droga,...
Marzyłeś o tym, żeby posiąść klasyczne Porsche 911 napędzane prawdziwą jednostką z Formuły 1? 1,5-litrowy, podwójnie turbodoładowany silnik V6 TAG Porsche został zaprojektowany przez legendarnego konstruktora Porsche, Hansa Mezgera. Jednostki te w tr...
Ręczne skrzynie biegów powoli przechodzą do historii. Niestety – bo w samodzielnej zmianie biegów jest „to coś”, za czym wielu będzie bardzo tęsknić. Co dokładnie? Mazda MX-5 i Porsche 911 Carrera T dają tu najlepszą odpowiedź, a właściwie – dwie róż...
Porsche 911 Carrera generacji 997 było ogromnym sukcesem firmy. W latach 2004-2013 wyprodukowano około 213 tysięcy egzemplarzy i były to auta, które pomimo sportowego charakteru mogły znakomicie sprawdzać się również w codziennej jeździe. To czasy i...
Porsche 911 GT3 to bezkompromisowy pojazd, który na każdym kroku wyznaje maksymę „szybciej, lepiej, więcej”. Ale to też niesamowicie droga „zabawka” dla bogatych. Jak smakuje 1,5 mln zł na kołach?