Od 14 lat konkurs 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest pretekstem do rozmów z ludźmi, którzy zmieniają polski rynek. W najnowszym odcinku programu gościnią była Marta Życińska — prezeska Mastercard Polska. O swoim przejściu od marketingu do zarządzania całą firmą, o roli marketerów w zarządach...
W porządku obrad najbliższego (23.09) posiedzenia Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy KGS (przerwane 15 września) przewidziane są zmiany w radzie nadzorczej spółki. Ale to…
Sztuczna inteligencja to dziś jedno z najgorętszych haseł w biznesie. Firmy, niezależnie od branży i wielkości, dostrzegają w niej szansę na zwiększenie efektywności, redukcję kosztów oraz zdobycie przewagi wśród konkurencji. […] Artykuł Dlacze...
Tekst wygenerowany przez model językowy, dostrojony na twórczości znanego autora, bardziej podoba się czytelnikom (ekspertom i amatorom) niż proza w jego stylu, napisana przez zawodowych
Jeszcze kilka lat temu wystarczyło, że ktoś polecił Ci fryzjera, elektryka czy restaurację – i już wiedziałeś, gdzie się udać. Marketing szeptany oparty na zaufaniu sąsiadów, znajomych i rodziny przez dekady był najskuteczniejszym źródłem klientów...
Film „F1" z Bradem Pittem w roli głównej trafił właśnie na ekrany kin w Polsce i na całym świecie, a widzowie stają się świadkami czegoś więcej niż tylko widowiska kinowego. To prawdziwa rewolucja w marketingu, która zmienia marki z pasywnych sponsor...
Od prawie dwóch lat prowadzę program „Business in Brief”. Punktem wyjścia są dla mnie doświadczenia z rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie – bo to właśnie kreatywność i odwaga często pozwalają ludziom ruszyć w stronę własnego biznesu....
Napoje i lody Wojanek, przygotowane przez Żabkę we współpracy z youtuberem Wojanem, stały się viralowym hitem wśród młodych konsumentów. Czy taki zapalnik popytu sam w sobie wystarczy, aby produkt zdobył stałą, a nie chwilową pozycję rynkową? Ekspert...
Dorota Haller poinformowała, że została nową VP of Marketing w firmie HONOR na region CEE & Nordics. Wcześniej była związana z Ringier Axel Springer Polska jako Clients Solutions Director.