Nowa sieć supermarketów podbija Niemcy, w Polsce działa od kilku lat – Sieć powstała w Finlandii – kraju, który od lat uchodzi za najszczęśliwszy w Europie. Pewnie nieprzypadkowo to właśnie Finowie stworzyli innowacyjny supermarket, który w błyskawicznym tempie zdobywa kolejne kraje. Klienci z...
Mówcie, co chcecie — Internet JEST podstawowym elementem życia jak woda czy prąd, a zatem warto przyjrzeć się temu, jak korzystamy z sieci i jakie zmiany zachodzą w naszych cyfrowych przyzwyczajeniach. Orange tradycyjnie dzieli się danymi, które poka...
O planach rozwoju giganta w naszym kraju opowiada Business Insiderowi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, country leader w Amazon.pl. Wyjaśnia, co doceniają polscy konsumenci, a także podaje argumenty dla firm, które chciałyby prowadzić swój biznes właśnie...
Zakupy online stały się integralną częścią życia codziennego. W Polsce już ponad 70% mieszkańców regularnie korzysta z e-commerce. Zakupy na platformach typu marketplace oferują nie tylko szeroki wybór produktów, ale także wygodę i oszczędność czasu....
Zakupy z drugiej ręki cieszą się w Polsce coraz większą popularnością, a jednym z głównych czynników wpływających na decyzję zakupową online są koszty dostawy. Badania pokazują, że Polacy coraz częściej rezygnują z tradycyjnych form odbioru na rzecz...
Jak wynika z Barometru Providenta, 47,5 proc. Polaków z wyprzedzeniem planuje większe wydatki na 2025 r. W nowym roku nie tylko planują budżet, ale też więcej oszczędzają - niemal 51 proc. Polaków zamierza częściej mniej wydawać.
Sztuczna inteligencja staje się coraz popularniejsza wśród polskich konsumentów. Z najnowszego raportu Adyen Index wynika, że już 37% Polaków korzysta z AI podczas zakupów, co stanowi aż 42% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Szczególnie aktywne...
Platformy sprzedażowe z Chin znów trafiły na celownik Unii Europejskiej. Tym razem o oszukiwanie konsumentów oskarżono Shein. Chodzi m.in. o fałszywe obniżki. Firma ma miesiąc na odpowiedź, a jeśli nie podejmie żadnych działań, grożą jej konsekwencje...
W 2025 roku Polacy podejmują decyzje zakupowe zależnie od potrzeby chwili – dowodzą wyniki badania „Adyen Index: Retail Report 2025”. 39 proc. konsumentów wybiera sklepy stacjonarne, a 24 proc. stawia na e-commerce, przy czym aż 37 proc. osób deklaru...