Zak Marks ma zagrażające życiu alergie, ale często zapominał zabrać ze sobą strzykawki z adrenaliną. Na studiach zaprojektował prototyp zestawu ratunkowego, który rozwiązywał ten problem. Dziś prowadzi Kitt Medical — start-up, którego tzw. przychody powtarzalne (ARR) sięgają 998 tys. rocznie. Jak mó...
W czwartek na terenie pałacu Jana III Sobieskiego w warszawskim Wilanowie odbyły się Centralne Obchody Święta Policji. Udział w nich wzięli m.in. prezydent RP Andrzej Duda, szef MSWiA, koordynator służb specjalnych Tomasz Siemoniak oraz obejmujący w...
Już we wtorek 2 września Karpacz ponownie stanie się centrum najważniejszych debat gospodarczych, społecznych i technologicznych Europy Środkowo-Wschodniej. W tym roku wśród gości pojawi się wyjątkowa postać – Sławosz Uznański-Wiśniewski, astronauta...
Kiedyś sztuczna inteligencja była tematem na konferencje. Dziś jest tematem rozmów o wynikach kwartalnych. Zeszła z futurystycznych prezentacji prosto do…
Od 14 lat konkurs 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest pretekstem do rozmów z ludźmi, którzy zmieniają polski rynek. W najnowszym odcinku programu gościnią była Marta Życińska — prezeska Mastercard Polska. O swoim przejściu od marketingu do zar...
Polskie Linie Lotnicze LOT zaktualizowały swoją deklarację standardów przetargowych, potwierdzając tym samym zaangażowanie w budowanie przejrzystych, etycznych i zrównoważonych relacji biznesowych. Narodowy przewoźnik pierwszy tego typu dokument...
Współczesny biznes wymaga elastycznych i efektywnych rozwiązań logistycznych. Coraz większe znaczenie mają mobilne i modułowe przestrzenie, które można łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb. Kontenery magazynowe to jedno z takich rozwiązań. J...
“Szkol ludzi tak, by mogli odejść. Traktuj ich tak, by nie chcieli” — czyli najdroższa lekcja o ludziach w biznesie. Ten cytat słyszałem wiele razy. Richard Branson powiedział coś, co w teorii brzmi pięknie, a w praktyce jest trudne, kosztowne i częs...
Dlaczego Harley-Davidson jest najczęściej polecaną marką na świecie? Nie dlatego, że sprzedaje motocykle, ale dlatego, że zbudował społeczność. O tym, jak polscy przedsiębiorcy potrafią robić to samo i dlaczego Customer Experience może być ich najwię...