Ma okulary przeciwsłoneczne i białą laskę. Firma Mattel zaprezentowała nową lalkę Barbie, którą stworzono z myślą o osobach niewidomych i słabowidzących. Zabawa nią ma być jak najłatwiejsza, dlatego twórcy zadbali o najmniejsze szczegóły.
Od 1 stycznia 2025 roku Unia Europejska wprowadza nowe regulacje dotyczące znakowania owoców, warzyw i przetworów. Zmiany mają zapewnić większą przejrzystość informacji dla konsumentów i eliminację wprowadzających w błąd haseł marketingowych. Co ozna...
Sztuczna inteligencja coraz częściej wykorzystywana jest do twórczej ekspresji. Najnowszym przykładem jest trend AI Barbie Box, który podbija media społecznościowe, umożliwiając użytkownikom tworzenie własnych cyfrowych wizerunków stylizowanych na la...
Na Kubie coraz bardziej odczuwalne są niedobory energii elektrycznej, żywności, a nawet wody - relacjonują kubańskie media. Realiów w kraju będącym wymarzonym celem podróży wielu turystów nie ukrywają zarówno dziennikarze niezależni, jak i prorządowi...
Lidl przygotował dla swoich klientów rewelacyjną ofertę. Sieć wprowadziła do oferty limitowaną serię makaronów Dolce & Gabbana, stworzony z pasji i rzemiosła, które przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Makaron powstał w Gragnano, kolebce makaro...
Ukochany przez Polki model wraca na półki. Ażurowe buty oficjalnie powracają do łask. Wiosną i latem będą niezastąpione, a ich lekkość sprawdzi się każdego dnia. Najpiękniejszy model znajdziemy teraz w ofercie marki Rieker.
Dino podało graniczną datę, z jaką całkowicie zostanie wycofany produkt, uznany za kontrowersyjny. Już wkrótce nie znajdziemy takich artykułów na półkach, sieć przekazała informacje, w jaki sposób zamierza zastępować wycofany asortyment. W tym zakres...
Miłośnik elektrycznych szczoteczek do zębów wpadł w ręce funkcjonariuszy. 35-latek wpadł na gorącym uczynku. Okazało się, że mężczyzna codziennie kradł szczoteczki z warszawskich drogerii. Upodobał sobie jeden model. Grozi mu nawet pięć lat więzienia...
Analiza danych za lata 2022 i 2023 pokazuje, że liczba kradzieży sklepowych zakwalifikowanych jako przestępstwa wzrosła o 22 proc., z 32 756 przypadków w 2022 r. do 40 016 w 2023 r.
Ten eksperyment wielkiej światowej marki skierowany do pokolenia Z nie wypalił. Po pół roku nowy smak Coca-Coli zniknie z półek, zanim jeszcze rozprzestrzenił się po świecie. Obserwatorzy nie kryją zdziwienia.