Mercedes 380 SEC C126 to samochód duży i luksusowy. Jego silnik V8 to nie tyle zapowiedź sportowego charakteru i agresywnej charakterystyki jazdy, co po prostu komfortowej podróży przy wspaniałym akompaniamencie silnika. Niezależnie czy mówimy o podróży przy autostradowych prędkościach, czy spokojny...
SECa można było zamówić w każdym kolorze, ale szacunek na ulicy wzbudzał ponoć największy, kiedy był czarny. Ten drugoseryjny egzemplarz włąśnie w tym kolorze jest. Ma też charakterystyczne dla Mercedesa kontrastujące listwy boczne oraz jasną, skórza...
Mercedes SLC C107 to prawdziwe gran tourismo w niemieckim wydaniu. Model 380 SLC to bardzo rzadka konfiguracja, ponieważ był dostępny tylko w ostatnim roku produkcji, od maja 1980 do września 1981 roku. To właśnie w tym czasie trzybiegową automatyczn...
Mercedes 280 CE C123 powstał na bazie popularnej beczki W123, lecz skrócony rozstaw osi i linia boczna pozbawiona słupka B nadały mu zupełnie nowej elegancji. To propozycja dla ceniących uroki klasycznych kształtów, miękkiego zawieszenia i gładką pra...
Tajfun Gaemi zbiera śmiertelnie żniwo w Filipinach i na Tajwanie. Chiny kontynentalne przygotowują się na żywioł. 240 tys. osób zostało zmuszonych do opuszczenia domów.
Wrzesień to czas odnawiania w wielu biurach podróży obowiązkowych gwarancji ubezpieczeniowych. Jeden z największych touroperatorów, Rainbow, ogłosił że zapewnił sobie zabezpieczenie na kolejny sezon w wysokości 380 milionów złotych.
Założona w 1980 roku firma Milkor z siedzibą w Afryce Południowej regularnie kupuje sobie pięć minut w świetle medialnych reflektorów swoimi dziełami, do których dołączył właśnie nowoczesny dron Milkor 380, przypominający wyglądem najbardziej zabójcz...
Dla jednych dwa lub trzy auta w garażu to już luksus i ekstrawagancja. Niektórzy zadowalają się jednym, które traktują jak oczko w głowie. Inni mają ich kilkanaście, a nawet... kilka tysięcy. Kto ma największą kolekcję samochodów? Lepiej usiądź.
W roku modelowym 1975 na rynek weszła szczególnie mocna wersja Porsche – 911 Turbo. Turbodoładowany model oznaczony wewnętrznym kodem 930 był najwyższy i najmocniejszy w gamie 911. Bardziej drapieżnie prezentował się również z zewnątrz. Dzięki...
928 stanowiło prawdziwą rewolucję w ofercie legendarnej niemieckiej marki. Z silnikiem umieszczonym z przodu i skrzynią biegów przy tylnej osi gwarantowało idealny rozkład mas, rzecz w klasycznych 356 i 911 nie do pomyślenia. Rasowe V8 pod maską, nie...
928 stanowiło prawdziwą rewolucję w ofercie legendarnej niemieckiej marki. Z silnikiem umieszczonym z przodu i skrzynią biegów przy tylnej osi gwarantowało idealny rozkład mas, rzecz w klasycznych 356 i 911 nie do pomyślenia. Rasowe V8 pod maską, nie...