Nowa kampania reklamowa marki American Eagle z aktorką Sydney Sweeney w roli głównej miała przyciągnąć uwagę młodego pokolenia, zbudować medialny szum i odbudować notowania marki po trudnym kwartale finansowym. Wszystko wskazuje na to, że cel został osiągnięty – ale w sposób, którego nikt nie przewi...
Najnowsza kampania reklamowa marki American Eagle z udziałem aktorki Sydney Sweeney wywołała burzę wśród grup feministycznych oraz promujących ideologię woke. Choć część internautów zachwyca się jej „antywoke’owym” przesłaniem i estetyką retro, inni...
Jedna z najpopularniejszych aktorek młodego pokolenia została wyróżniona przez francuską markę Kérastase i została ich pierwszą polską ambasadorką. Będzie współpracować z brandem przy promowaniu nowej linii Genesis.
Amerykańska aktorka, znana m.in. z serialu "Euforia", została gwiazdą nowej kampanii popularnej za oceanem marki odzieżowej. Niewinna na pozór sesja zdjęciowa z udziałem Sydney Sweeney oraz towarzyszące jej spoty wywołały wśród internautów...
Ceny akcji odzieżowej firmy American Eagle doświadczają sporej zmienność na Wall Street w związku z najnowszą kampanią marketingową z udziałem aktorki Sydney Sweeney. Reklamy z młodą gwiazdą Hollywood jednym przypadły do gustu, innym skojarzyły się z...
Nowa kampania American Eagle z udziałem aktorki Sydney Sweeney wywołała w Stanach Zjednoczonych gwałtowną dyskusję. Reklamy, które miały intrygować za sprawą dwuznacznej gry słów "jeans" i "genes", spotkały się z falą krytyki. Część odbiorców odebrał...
Miała być reklama jeansów promująca świadomość przemocy domowej, są oskarżenia o promowanie eugeniki. Burzę wokół kampanii firmy American Eagle z udziałem hollywoodzkiej aktorki Sydney Sweeney wywołało hasło "dobre geny".
Reklama Marks & Spencer zakazana przez ASA. Brytyjska agencja wskazała jako powód „niezdrowo szczupłą” modelkę, która pojawiła się na zdjęciach sieci. Według ASA reklama była nieodpow...
Wielu z nas w czasie, gdy w telewizji pojawia się reklama, automatycznie sięga po smartfon. Jak pokazuje nowe badanie, to bardzo powszechny nawyk. Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Co robią Polacy, gdy w telewizji pojawia się reklama?
W świecie, w którym walka o uwagę konsumenta przypomina wyścig F1, kino oferuje coś, czego nie daje żadne inne medium – pełne skupienie, silne emocje i najwyższą jakość odbioru przekazu. Reklama kinowa, choć stanowi niewielki procent w całościowym me...