Gucci ponownie zaskakuje, wprowadzając na rynek nową odsłonę kultowego zapachu – Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense. Twarzą kampanii została jedna z najodważniejszych i najbardziej wpływowych artystek naszych czasów, Miley Cyrus, która idealnie uosabia wartości stojące za tymi perfumami....
Maison Margiela, dom mody od lat wierny idei anonimowości, zrobił coś, czego nikt się nie spodziewał. Po raz pierwszy w historii marka zdecydowała się na współpracę z międzynarodową supergwiazdą - Miley Cyrus.
To mógł być collab dwóch megagwiazd - ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Nowy singiel Calvina Harrisa już dostępny! Artykuł Calvin Harris chce pójść za ciosem po „Blessings”. Jego nowy singiel miał być collabem z Miley Cyru...
Gisele Bündchen została gwiazdą nowej kampanii Elisabetta Franchi na sezon jesień–zima 2025. To hołd dla prawdziwego, ponadczasowego piękna – pełnego siły, elegancji i autentyczności. Za obiektywem stanął artystyczny duet Luigi & Iango, a tłem sesji...
Julianne Moore i Eli Lilly ruszają z kampanią „Brain Health Matters”, promując wczesną profilaktykę choroby Alzheimera. Artykuł Firma Eli Lilly i Julianne Moore promują zdrowie mózgu w nowej kampanii „Brain Health Matters” pochodzi z serwisu Alert Me...
Marka Chrysler nawiązała współpracę z Fistaszkami w nowej kampanii marketingowej modelu Pacifica. Premiera w kanałach społecznościowych marki Chrysler, w serii filmów składających się z kilku odcinków, pozwoli Snoopy’emu, Charliemu Brownowi, Lu...
Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, dosk...
Robert Anthony Cruz, gwiazda drużyny bejsbolowej z Savannah, został zaproszony do CNN. Nikt nie spodziewał się, że jego popisowy numer, wykonywany dziesiątki razy, skończy się w ten sposób. Sportowiec po chwili zbierał się z podłogi, a potem musiał o...
Po marcowej premierze technologii Facepay, fintechowy gigant Viva Republica z Korei rozszerza zastosowanie płatności biometrycznych na kolejną branżę — stacje benzynowe.