Na kilka miesięcy przed premierą 2. sezonu serialu Fallout, Prime Video podzieliło się pierwszymi zdjęciami z nadchodzącej serii. Chociaż nie pokazano w pełni miasta New Vegas, to fani na pewno wypatrzą znajome lokacje w paru fragmentach. Jest klimat!Fallout powróci z nowym sezonem jeszcze w grudniu...
Minęły prawie trzy miesiące, odkąd dostaliśmy przebłyski tego, co nas czeka, gdy drugi sezon Fallouta pojawi się na Prime Video 17 grudnia, więc nadszedł czas, aby przyjrzeć się mu jeszcze lepiej. Amazon wypuścił pierwszy prawdziwy zwiastun 2. sezon...
Apple TV poinformowało o oficjalnej dacie premiery 3. sezonu serialu Terapia bez trzymanki. Opublikowano również pierwsze zdjęcia z nowej serii. Kto w niej powróci i jakie nowa nazwiska zobaczymy w obsadzie?Variety podaje, iż Apple TV oficjalnie ogło...
Klasyczna seria gier wideo Wolfenstein, opowiadająca o amerykańskim żołnierzu B.J. Blazkowiczu, walczącym z nazistami, otrzyma adaptację w formie serialu. Za produkcję będzie odpowiadać Amazon.Wolfenstein doczeka się serialowej adaptacji, za której p...
Po postapokaliptycznym Falloucie i kosmicznym Mass Effect nadszedł czas na bardziej przyziemny tytuł. Już niedługo zobaczymy B.J. Blazkowicza w zupełnie nowym medium. Jak twierdzi redakcja Variety, Amazon MGM Studios rozpoczęło pracę nad serialem tel...
Wolfenstein to kultowa gra, o której słyszeli nawet ci, którzy nigdy w nią nie grali. Amazon MGM Studios, po sukcesie Fallouta opartego również na grze, bierze na warsztat kolejny tytuł, licząc na stworzenie nowego hitu dla Prime...
Amazon Prime Video szykuje kolejną petardę. Kultowa gra „Life Is Strange” doczeka się swojej aktorskiej adaptacji. To projekt, który ma szansę stać się kolejnym fenomenem na miarę „Fallouta”. W tle stoją wielkie nazwiska i firmy, a fani Max i Chloe w...
Były szef marketingu Bethesdy, Pete Hines, wrócił wspomnieniami do jednej z największych wpadek w historii studia – „afery z torbą” z Fallouta 76.Informacja „Nie możemy brać za to 300 dolarów, to okrutnie obraźliwe”. Weteran Bethesdy czuje, że zawiód...
Tim Cain mówił o subiektywności postrzegania „dobrych” i „złych” produkcji, przez co „matematyczne” projektowanie gier mija się z celem.Informacja Gracze to hipokryci, twierdzi weteran Fallouta. „Narzekają na błędy w złej grze, a ignorują je w dobrej...