Niemiecka sieć Kaufland właśnie postawiła kolejny krok w ramach swojej ekspansji, uruchamiając marketplace we Francji. Kraj ten stał się szóstym rynkiem, na którym dostępne są usługi niemieckiego giganta. To ważny moment nie tylko dla samej firmy, ale również dla sprzedawców i konsumentów, którzy zy...
Chińsko-czeska platforma internetowa, promowana jako Temu lub AliExpress dla Europejczyków kupujących samochody elektryczne, wystartowała. China EV Marketplace już działa, a w internetowym sklepie można kupić elektryka z Państwa Środka. Jak to działa...
Kto nie chce kupować samochodu elektrycznego chińskiej marki w Europie, może zamówić go online. Czeski portal EV Marketplace gotowy jest dostarczać... Artykuł Czeski EV Marketplace dostarczy chińskie auta elektryczne do klienta z Europy....
Sun.store po pozyskaniu 6 mln EUR od inwestorów planuje rozbudować platformę sprzedażową dla branży fotowoltaicznej. Firma zakłada, że w ciągu pięciu lat wartość transakcji na jej platformie sięgnie 1 mld EUR.
Przeważająca większość (81%) klientów biznesowych korzysta z marketplace’ów do robienia zakupów, a ponad połowa (56%) kupuje przez smartfony, wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej (IGE) opracowanego we współpracy z Allegro Business. Według...
Nawet 81% klientów biznesowych kupuje dziś na marketplace’ach, a 56% przez smartfony – wynika z raportu „B2B Customer Journey 2025” przygotowanego przez Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej i Allegro Business. Prawie 1 na 4 firmy wskaz...
Polska nie jest najbardziej łaskawym rynkiem dla nowych marketplace’ów. Po zamknięciu wszytko.pl i Shopee w Polsce, kolejni gracze wciąż próbują jednak walczyć o pozycję lidera z Allegro. Po debiucie w Czechach i na Słowacji, wejście na polski rynek...
Pomimo deklaracji producenta, produkt sprzedawany w ostatnim czasie przez Kaufland nie spełniał konkretnych wymagań. Jego użytkowanie może zakończyć się uszkodzeniem oczu, przez co Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zadziałał na rzecz jego wycof...
Sieć wycofuje produkt! Firma Kaufland wraz z producentem OWIM GmbH & Co. KG przeprasza klientów objętych wycofaniem za zaistniałe utrudnienia. Kaufland w porozumieniu z firmą OWIM GmbH & Co. KG dla zapewnienia ochrony konsumentom przeprowadza wycofan...
Sieć Kaufland poinformowała o pilnym wycofaniu jednego z produktów dostępnych w sprzedaży od maja tego roku. Powodem jest ryzyko, że jego użytkowanie może prowadzić do poważnych uszkodzeń zdrowia. Klienci mogą zwrócić towar w każdym sklepie, również...
Kaufland startuje z kolejną odsłoną kampanii „Kaufland jest FRESZ”. Tym razem marka w humorystyczny sposób odpowiada na pytanie „Dlaczego właściwie Kaufland jest fresz?”, podkreślając konkretne korzyści, jakie na co dzień czekają na klientów w działa...