Kobieta sukcesu to nie tylko stanowisko, osiągnięcia czy liczby – to przede wszystkim postawa, pewność siebie i styl, który to wszystko definiuje. To kobieta, która wie, czego chce i świadomie buduje swój wizerunek – również poprzez dodatki. Biżuteria w jej przypadku nie jest przypadkowa. Ma podkreś...
Buty na wysokim obcasie potrafią dodać kobiecie pewności siebie, mogą też zepsuć nasz wizerunek - szczególnie, jeśli nie potrafimy chodzić w nich lekko i z gracją. O czym pamiętać, zakładając wysokie buty, w "halo tu polsat" opowiadała dziś Angelika...
Porządek w szkatułce to porządek w głowie! Dziś w "halo tu polsat" ekspertka Urszula Hryniewicka (LuxUla) pokazała sposoby na przechowywanie biżuterii. Dzięki prostym trikom kolczyki nigdy się nie zgubią, łańcuszki nie poplączą, a srebro i złoto dłuż...
W maju tego roku w Kępnie banda przestępców podszyła się pod policjantów, weszła do jednego z domów i ukradła biżuterię Artykuł Kępno: podszyli się pod policjantów i ukradli biżuterię za ponad 200 000 zł – 6 zatrzymanych pochodzi z serwisu WIELKOPOL...
Nekrobiżuteria to biznes niszowy i nie do końca legalny w Polsce. Biorąc jednak pod uwagę jego rosnącą popularność na Zachodzie, można się spodziewać, że i w naszym kraju jubilerzy, wykorzystujący szczątki zmarłych będą mieli coraz więcej zleceń
Pszenżyto to nie tylko zboże paszowe, a jego potencjał wykorzystywany jest również w przemyśle bioenergetycznym do produkcji bioetanolu oraz w mniejszym stopniu do wypieków. Na jaką odmianę pszenżyta postawić w tym roku?
Nie kupicie go w Polsce ani w Europie, ale nowy Citroën Basalt to SUV coupé klasy B, który produkowany jest i sprzedawany m.in. w Brazylii oraz w Indiach. I właśnie brazylijski dziennikarz dokładnie przetestował ten samochód. Jak ocenił auto? W najno...
Obecna generacja Seata Ibizy jest na rynku już od 8 lat, a w międzyczasie przeszła tylko jeden lifting. Tym niemniej mały hatchback, mimo podwyżki, którą producent zafundował modelowi, wciąż należy do najtańszych aut w swoim segmencie.
Choć latami produkty oferowane przez sieci handlowe pod ich markami własnymi uważane były za tańsze, ale gorsze odpowiedniki markowych, to przekonuje się do nich coraz więcej konsumentów - pisze w czwartkowym wydaniu „Rzeczpospolita”.