Aravind Srinivas, CEO Perplexity, o tym dlaczego przeglądarki internetowe staną się nowym polem bitwy w wyścigu sztucznej inteligencji Gdy kilka tygodni temu Perplexity wypuściła swoją eksperymentalną przeglądarkę Comet, świat technologii ponownie zadał sobie pytanie: czy to właśnie tak będzie wyglą...
W świecie zdominowanym przez jednego cyfrowego molocha, gdzie każda próba rzucenia rękawicy Google Chrome kończy się co najwyżej symbolicznym siniakiem, pojawia się nowy, odważny (lub bezczelny) gracz. Perplexity, znane ze swojej „odpowiedziowej” wys...
Wygląda na to, ze Dawid sztucznej inteligencji szykuje się na swój pojedynek z Goliatem. Jedynie czas pokaże, czy wynik starcia okaże się wierny historii. Firmy coraz częściej szukają kreatywnych sposobów na umocnienie swoje pozycji na rynku sztuczne...
Comet to nowa przeglądarka stworzona przez Perplexity, której głównym wyróżnikiem jest wbudowany agent AI. Na ten moment rozwiązanie to jest jednocześnie imponujące i niespecjalnie użyteczne, a...
Jeszcze kilka lat temu telewizory były jedynie sprzętami do biernego oglądania, dziś stają się centrum domowej rozrywki i informacji. Samsung, który od lat przoduje w segmencie Smart TV, właśnie podjął intrygujący krok, który ma szansę kompletnie zmi...
Perplexity jest kolejną firmą, którą Reddit oskarżył o nieupoważnione zbieranie danych i pozwał. Sprawa trafiła do sądu federalnego w Nowym Jorku i w nim też zapadnie wyrok, na który przyjdzie nam nieco poczekać.
Perplexity AI ogłosiła podpisanie wieloletniej umowy licencyjnej z Getty Images. To porozumienie może zmienić sposób, w jaki narzędzia AI korzystają z grafik. Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Perplexity podpisało wyjątkową umowę. Oby stało się to stan...
Czy nadszedł czas, by pożegnać się z Chrome lub Safari? W świecie technologii trwa cicha, ale zacięta wojna o to, kto zdominuje naszą interakcję z internetem. Najnowszym i bardzo poważnym pretendentem do korony jest Perplexity, firma, która zyskała s...
Różnorodność, równe szanse i włączenie (DEI) przestają być jedynie modnym sloganem - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Konfederacji Lewiatan. Coraz częściej traktowane są jako istotny element strategii zarządzania.