Z okazji Wszystkich Świętych 2025 sieci handlowe w całej Polsce przygotowały szeroką ofertę zniczy i wkładów. W porównaniu do ubiegłego roku ceny wzrosły średnio o 8–12%, co jest efektem rosnących kosztów surowców i transportu. Sprawdziliśmy, ile 1 l...
Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta? Podkarpacka sieć supermarketów intensywnie się rozwija, sukcesywnie otwierając nowe placówki w różnych częściach kraju. Jej zarząd realizuje strategię odmienną od tej stosowanej przez Biedronkę, Dino czy Lid...
Auchan utrzymał pozycję najtańszej sieci handlowej w Polsce, wynika z analizy ASM Sales Force Agency.We wrześniu przeciętny koszyk zakupowy w tej sieci kosztował 286,58 zł, minimalnie więcej niż miesiąc wcześniej, gdy Auchan również zajmował pierwsze...
Słoneczna Italia jest jednym z ulubionych kierunków Polaków na urlop. Kuszą nas piękne widoki, obłędnie pyszne jedzenie i życie w stylu "dolce vita". Jednak czy we Włoszech jest drogo? Postanowiłam bliżej przyjrzeć się cenom w jednym z lokalnych skle...
Lidl otwiera pierwszy sklep w Lubsku! Nowa placówka przy ul. Wrocławskiej 92 zostanie udostępniona klientom już w czwartek, 16 października. Na mieszkańców czekać będą specjalne promocje z okazji otwarcia. Lidl Lubsko – pierwszy sklep w mieście Nowy...
Biedronka, Lidl i inne duże sieci handlowe niebawem zaczną doliczać nową opłatę za zakupy. To, czy ją zapłacimy, zależeć będzie od tego, jakie produkty będziemy kupować. To efekt planowanego wdrożenia systemu kaucyjnego.
Dino pokazało komplet wyników za I półrocze 2025 roku. W porównaniu rok do roku sieci z Krotoszyna przybyło 331 sklepów, a w sumie w ostatnie 5 lat liczba marketów została podwojona. Pod tym względem Dino coraz bardziej ucieka sieci Lidl, a Biedronka...
Ceny w sklepach zmieniają się szybciej, niż wielu konsumentów jest w stanie to zauważyć. Najnowsze dane pokazują, że w sierpniu portfele Polaków mogły odetchnąć z ulgą. Ale czy ta tendencja utrzyma się w kolejnych miesiącach? Sygnały płynące z rynku...
Nowa akcja lojalnościowa Intermarché startuje w całej Polsce, a główną rolę będą w niej pełnić maskotki marki.Od 18 września do 14 stycznia 2026 r. klienci sieci będą mogli kolekcjonować maskotki "Rozmarzone Interki". To pierwsza edycja kampanii, w k...