Silnik o oznaczeniu producenta G4FG to wolnossąca jednostka benzynowa 1.6 MPI z rodziny Gamma II, którą Hyundai i Kia wprowadzili na rynek w 2010 roku. Cztery cylindry w rzędzie, aluminiowy blok, zmienne fazy rozrządu Dual CVVT oraz system dolotowy VIS - to najważniejsze cechy tej konstrukcji. Dzięk...
Trzecia generacja Kii Sportage skradła serca Polaków. Do dziś jest to jeden z modeli znajdujących się w pierwszej dziesiątce sprzedaży. Przy zakupie decyzja o tym, na który silnik postawić, raczej nie spędza snu z powiek, bo wybór jest dość skromny i...
Większość kierowców, całkiem zresztą słusznie, uważa, że wymiana klocków hamulcowych nie zalicza się do trudnych napraw. Wyjątkiem od tej reguły jest jednak np. Hyundai Ioniq 5 N. W jego przypadku potrzebujemy komputera za 10 tys. zł.
Wbrew pozorom nazwa Volkswagena Golfa wcale nie nawiązuje do elitarnego sportu wielkopowierzchniowego – tak jak Seat Leon nie wywodzi się z męskiego imienia, a Skoda Octavia z żeńskiego. Oto 10 doskonale znanych nazw modeli, których znaczenie wcale n...
Fiński dystrybutor aut marki Kia, Astara Auto Finland, doda wszystkim nabywcom modelu Kia EV4 zawieszkę na lusterko o zapachu „ciężkiego oleju... Artykuł Astara w Finlandii dorzuci nabywcom Kii EV4 zawieszkę o zapachu samochodu spalinowego. Żeby było...
Po kilku latach doczekaliśmy się liftingu popularnego koreańskiego SUV-a, a jego prezencja nie jest już tematem dyskusji. Kontrowersje zniknęły, pozostał wóz, któremu trudno wytknąć poważne wady… – Do czego się tu przyczepić? – zastanawiałem się po p...
Robert Lambert ma za sobą najlepszy mecz w sezonie, w którym nawiązał do świetnych występów z poprzedniego roku. Brytyjczykowi zabrakło Artykuł Żużel. Lambert mówi o przebudzeniu! Pomógł mu… stary silnik! pochodzi z serwisu PoBandzie - Portal S...
Mazda CX-80 to całkowite zaprzeczenie współczesnego auta. Duży silnik diesla, rodzinny SUV, który faktycznie jest przestronny i praktyczny, a do tego z wnętrzem pokrytym skórami, jakich ze świecą szukać we współczesnych autach. Brzmi szalenie, ale ja...
Choć cała branża motoryzacyjna pędzi ku elektryfikacji, amerykańscy klienci pickupów wysyłają jasny sygnał: nie chcą rezygnować z tradycyjnych jednostek napędowych. Stellantis – właściciel marek Ram, Dodge i Jeep – przekonał się o tym boleśnie.