Dlaczego warto rozpocząć karierę w marketingu internetowym Świat cyfrowy rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a firmy coraz bardziej przenoszą swoje działania do internetu. To powoduje ogromne zapotrzebowanie na specjalistów od marketingu online. Decydując się na kurs marketingu inter...
Pozycjonowanie stron internetowych, znane również jako SEO, stało się jednym z kluczowych elementów strategii marketingowych w erze cyfrowej. Dzięki odpowiednio przeprowadzonym działaniom SEO, firmy mogą zwiększyć widoczność swoich stron w wynikach w...
Gdy myślisz o optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek (SEO), często na myśl przychodzą drogie, subskrypcyjne platformy, które obiecują złote góry. Wiele osób, zwłaszcza początkujących blogerów, właścicieli małych firm czy pasjonatów, zniechęca si...
8.10.25 Google wprowadza w Polsce nową formę wyszukiwania – AI Mode, która łączy model generatywny z klasycznym wynikiem SERP. Taki komunikat widnieje na stronie Blog Google Polska. To istotna zmiana w sposobie, w jaki użytkownicy dostają odpowiedzi...
Sztuczna inteligencja to nie tylko narzędzie do tworzenia treści wizualnych, ale system, który potrafi analizować intencje klientów, przewidywać ich zachowania i personalizować ofertę w czasie rzeczywistym. Jak wykorzystać te możliwości […] Art...
Kiedy Jacek wjechał w dziurę i go wystrzeliło, pomyślał: "Jezu, tylko nie głowa". Złamał jedynie nadgarstek, ale nie wszyscy mają takie szczęście. Groźne wypadki na hulajnogach elektrycznych to już miejska plaga.
W świecie nowoczesnych technologii i marketingu pojawił się nowy rodzaj globalnych zawodów - Clay Cup. To pierwszy na świecie turniej "go-to-market" na żywo, w którym najlepsi specjaliści z całego globu rywalizują w budowaniu zautomatyzowanych proces...