Opolski amfiteatr w sobotę, 19 lipca, stał się areną prawdziwego muzycznego święta. Mała Armia Janosika, nazywana największą góralską kapelą świata, przyciągnęła tłumy, które niemal do ostatniego miejsca wypełniły widownię. Publiczność, w tym całe ro...
Dr Marcin Sołtysiak, prezes Grupy ELQ, inwestor i właściciel kilkudziesięciu projektów energetycznych w Ukrainie mówi, że inwestowanie w Ukrainie to nie jest jedynie projekt biznesowy. “To wyraz szacunku dla odwagi tego narodu, dla ich […...
Przeanalizowaliśmy utratę wartości ponad 200 najpopularniejszych modeli w przeszło 20 tys. konfiguracji i sprawdziliśmy, na których autach traci się najmniej pieniędzy, a na których najwięcej. Łącznie: 12 segmentów, 12 nagrodzonych modeli i wyłoniony...
Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, dosk...
Robert Anthony Cruz, gwiazda drużyny bejsbolowej z Savannah, został zaproszony do CNN. Nikt nie spodziewał się, że jego popisowy numer, wykonywany dziesiątki razy, skończy się w ten sposób. Sportowiec po chwili zbierał się z podłogi, a potem musiał o...
Gucci ponownie zaskakuje, wprowadzając na rynek nową odsłonę kultowego zapachu – Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense. Twarzą kampanii została jedna z najodważniejszych i najbardziej wpływowych artystek naszych czasów, Miley Cyrus, która ide...
Po marcowej premierze technologii Facepay, fintechowy gigant Viva Republica z Korei rozszerza zastosowanie płatności biometrycznych na kolejną branżę — stacje benzynowe.
Pod najnowszym postem Donatelli Versace na Instagramie pojawiło się mnóstwo komplementów. Internauci są oczarowani aktualnym wyglądem ikony mody. Nad "nową twarzą" 70-latki pochyliła się ekspertka od medycyny estetycznej.
Maison Margiela, dom mody od lat wierny idei anonimowości, zrobił coś, czego nikt się nie spodziewał. Po raz pierwszy w historii marka zdecydowała się na współpracę z międzynarodową supergwiazdą - Miley Cyrus.
Gisele Bündchen została gwiazdą nowej kampanii Elisabetta Franchi na sezon jesień–zima 2025. To hołd dla prawdziwego, ponadczasowego piękna – pełnego siły, elegancji i autentyczności. Za obiektywem stanął artystyczny duet Luigi & Iango, a tłem sesji...