Tragedia na Jeziorze Mikołajskim wstrząsnęła Polską. 29-letnia Patrycja oraz jej mąż 32-letni Łukasz rzucili się do wody, by ratować 4-letnią córkę. Oboje utonęli. Mężczyzna był m.in. wielokrotnym mistrzem Polski w Trójboju Siłowym, jego żona prowadziła swój własny biznes. W mediach społecznościowyc...
Na początku minionego tygodnia służby prowadziły intensywne poszukiwania małżeństwa, które wyskoczyło z łódki motorowej, by ratować swoją 4-letnią córkę. Niestety z wody wyłowiono ciała rodziców. Teraz okazało się, że mężczyzna to Łukasz Doruch – wie...
W okolicach przesmyku Przeczka na jeziorze Mikołajskim trwają poszukiwania dwóch dorosłych osób. Jak podaje RMF FM, mężczyzna i kobieta wyskoczyli z łodzi motorowej, by ratować swoją czteroletnią córkę, która wypadła za burtę.
Sytuacja na południu kraju jest ekstremalnie trudna. W wielu regionach wciąż brakuje wystarczających środków do niesienia pomocy. Świadczy o tym niedawny apel straży pożarnej w Lądku Zdroju.
Ta mama wywołała burzę w sieci swoją historią. Powód? Ojciec zabrał dziecko do fryzjera w tajemnicy przed kobietą i wszystko dlatego, że chciał "być miły dla swojej córki". "Posunął się zdecydowanie za daleko, a teraz ja zmagam się ze skutkami tej de...
W Grupie Azoty powstał zespół ds. optymalizacji kosztowej wynagrodzeń pracowników. Zarząd chce wypracować jednolite rozwiązania dla wszystkich zatrudnionych - poinformował PAP szef Azotów Adam Leszkiewicz. Związki zawodowe obawiają się upadłości firm...
„Zarząd PKP CARGO wspólnie z przedstawicielami wszystkich działających w Spółce Związków Zawodowych apeluje do Premiera i Ministra Aktywów Państwowych o pilną wypłatę rekompensaty za tzw. decyzję węglową. To może pomóc uratować Spółkę” – poinfo...
Zaczęła się dopiero trzecia runda eliminacji do klubowych europejskich pucharów i już z przyjmowanym przez nas radośnie wcześniejszym zdobywaniem punktów do krajowego rankingu zrobiło się zdecydowanie skromniej. Gdyby nie wygrana Legii Warszawa na st...
Po pożarze w fabryce firmy Aksam, produkującej popularne paluszki „Beskidzkie,” do pomocy ruszyli nie tylko znane firmy, ale i sami konsumenci. Czy medialny szum i zdjęcia pustych półek w sklepach wpłynęły na wzrost sprzedaży?