Citroën zaprezentował swoje dwa modele w centrum handlowym w Dubaju. Obecność samochodu w przestrzeni publicznej może mieć kluczowe znaczenie dla stworzenia bezpośredniej, angażującej więzi między marką a jej konsumentami. Te interaktywne doświadczenia wykraczają poza tradycyjną reklamę, umożliwiają...
Radny Rafał Zawiślak alarmuje, że łabędzie ze Stawu Płaszowskiego „są skrajnie wyczerpane fizycznie, co może prowadzić do ich śmierci”. Jego zdaniem problem pojawił się w wyniku regularnego koszenia trawy w parku przy stawie, co zmusza pt...
W czwartek przed południem ogień pojawił się w hali GlobalEXPO, dużym centrum targowo-konferencyjnym w Warszawie. W kompleksie mieści się m.in. centrum handlowe, do którego przeniosła się część kupców z Marywilskiej 44.
Refield buduje w Łańcucie Pasaż Łańcucki. To kompleks handlowy o powierzchni blisko 12 000 mkw GLA z ok. 20 sklepami i parkingiem na ponad 400 aut. W planach jest również wybudowanie na terenie restauracji typu drive thru. Rusza komercjalizacja inwes...
Od momentu premiery nowy Citroën Aircross jest najtańszym SUV-em Turbo dla maksymalnie siedmiu osób w Brazylii. Oprócz łatwości dostępu, wszechstronności i dużej przestrzeni wewnętrznej, oferuje teraz swoim klientom więcej możliwości wyposażenia i wi...
Według najnowszych danych rejestracyjnych opublikowanych przez Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT), Citroën Berlingo Van utrzymał pozycję najlepiej sprzedającego się małego vana w Wielkiej Brytanii. W ciągu pierwszych 6 miesięcy sprzeda...
Wyruszyłam na wirtualne poszukiwania bezwypadkowego, używanego w Polsce, Citroena C4 I generacji, od pierwszego właściciela. Udało mi się znaleźć 4 pojazdy spełniające te niemałe wymagania. „Niemałe”, ponieważ bierzemy pod uwagę samochody...
Pisaliśmy już kilka dni temu o dobrych wynikach Stellantis na niemieckim rynku. A jak to wyglądało w odniesieniu do poszczególnych marek koncernu? Na początek zobaczmy, jak w I połowie 2024 roku radził sobie u naszych zachodnich sąsiadów Citroën. Lic...
Citroën AMI to rewolucyjny pojazd elektryczny, który zdobywa serca i umysły klientów na całym świecie dzięki swojej kompaktowej formie, przystępnej cenie, a teraz także… innowacyjnej kampanii reklamowej. Citroën dostrzegł potrzebę na rynku i ro...