Mamy wyjątkowy program lojalnościowy, takiego drugiego w turystyce nikt nie ma - ogłosiło biuro podróży Rainbow. Program nazwało "Bumerang", bo "im więcej wyjeżdżasz, tym więcej do ciebie wraca".
Biuro podróży Rainbow o około 22,8 procent więcej wycieczek na lato niż rok wcześniej o tej porze. - Przewidzieliśmy taki wzrost i byliśmy na to przygotowani - deklaruje wiceprezes touroperatora Piotr Burwicz.
Właśnie odbyła się prezentacja kolejnego sezonu w Rainbow Six Siege - operacji Twin Shells, która już niedługo trafi do Rainbow Six Siege. Ubisoft szykuje coś, czego fani się absolutnie nie spodziewali.
Już wkrótce skład operatorów dostępnych w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege zasili postać, której jeszcze do tej pory nie było. Twórcy postanowili przybliżyć jej historię na specjalnym materiale.
Wrzesień to czas odnawiania w wielu biurach podróży obowiązkowych gwarancji ubezpieczeniowych. Jeden z największych touroperatorów, Rainbow, ogłosił że zapewnił sobie zabezpieczenie na kolejny sezon w wysokości 380 milionów złotych.
Samsung Electronics ogłosił, że stał się największym udziałowcem południowokoreańskiej firmy zajmującej się robotyką – Rainbow Robotics. Firma zwiększyła swój udział z 14,7% do 35%, inwestując 267 miliardów KRW, czyli około 181 miliardów dolaró...
”Nie wierzę, że jest ktoś, kto nie wie, czym jest ESG”, mówiła w rozmowie z Januszem Schwertnerem dr Karolina Adamska-Woźniak, przedstawicielka forum odpowiedzialnego biznesu. Zasady te stanowią obecnie wyzwanie dla przedsiębiorców i firm, niezależni...
Smartfony kosztujące 6, 7 czy 8 tys. zł nikogo już dziś nie dziwią, ale statystyki pokazują jasno, że sięga po nie mniejszość. A ile kosztuje przeciętny smartfon?
Podpisany kontrakt zakłada realizację dostawy w okresie czterech lat od momentu jego podpisania. Nie jest wiadome, jaki kraj zdecydował się na zakup PULS-a, oraz ile wyrzutni zostało pozyskanych. Nie poinformowano także, czy wraz z pojazdami kupione...
Bez względu na to, co myślimy o stwierdzeniu „klient ma zawsze rację”, kryje się w nim kluczowa prawda: to klienci kształtują trendy konsumpcyjne i nawyki zakupowe. W żadnej innej branży nie jest to tak istotne, jak w dzisiejszym sektorze motoryzacyj...