Powiedzieć, że ma swój klimat i styl, to mało. Jaguar XJS to nowa interpretacja kultowego E-Type’a i jego bezpośrednu następca. To bez wątpienia klasyk, który podczas ponad 20-letniego okresu produkcyjnego przechodził szereg modyfikacji i w rezultacie stał się oszlifowanym diamentem. Jego sześciocylindrowa jednostka mruczy pięknie, ma sporo mocy i zużywa przy tym rozsądne ilości paliwa. … Czytaj dalej Jaguar XJS Convertible – 68500 PLN – Kórnik → Post Jaguar XJ...
Powiedzieć, że ma swój klimat i styl, to mało. Jaguar XJS to nowa interpretacja kultowego E-Type’a i jego bezpośrednu następca. To bez wątpienia klasyk, który podczas ponad 20-letniego okresu produkcyjnego przechodził szereg modyfikacji i w rez...
Powiedzieć, że ma swój klimat i styl, to mało. Jaguar XJS to nowa interpretacja kultowego E-Type’a i jego bezpośredni następca. To bez wątpienia klasyk, który podczas ponad 20-letniego okresu produkcyjnego przechodził szereg modyfikacji i w rez...
Powiedzieć, że ma swój klimat i styl, to mało. To samochód, który wytwarza wokół siebie atmosferę. Następca legendarnego E-Type’a jest fenomenalnie komfortowy i leniwy w obyciu. Za jego kierownicą wręcz leżysz i po prostu odpoczywasz. Gdyby ówc...
Porsche 968 to następca modelu 944 produkowany w latach 1991 – 1995. Wyprodukowano tylko nieco ponad 11 tysięcy egzemplarzy, z czego kabrioletów było jedynie 3959 sztuk. Model był ostatnim etapem rozwoju modeli Porsche serii transaxle i od początku o...
Jaguar E-Type to auto legenda, ikona stylu i elegancji lat 60. Model powstał na bazie samochodu wyścigowego Jaguar D-Type, który od 1955 roku trzykrotnie z rzędu wygrywał wyścig 24-godzinny Le Mans. Auto wyposażono w nadwozie z przednią ramą pomocnic...
Brytyjczycy zawsze wiedzieli, jak zrobić smaczne gran turismo. Samochód, który łączy wysokie osiągi z komfortowym, stylowym i świetnie wykonanym wnętrzem. Druga generacja Jaguara XK, znana z aluminiowego nadwozia, zadebiutowała w 2005 roku na targach...
Jaguar XJ40 to debiutująca w 1986 roku nowa odsłona modelu XJ. Model zachował odwołania do klasycznych linii i świetne, 6-cylindrowe, rzędowe silniki, napędzające klasycznie tylną oś. To świat klasycznego, brytyjskiego luksusu, doprawiony nutą szalon...
Oto ikona stylu lat 60, Jaguar E-Type z 1962 roku. 265 koni, nieco poniżej 7 s do setki i 240 km/h. Same te parametry w 1962 roku musiały robić konkretne wow! Do tego ten styl! Długa maska i elegancka ciasnota wewnątrz:) Parametry godne Ferrari i cen...
Jaguar XJ12 to kunszt klasycznej, brytyjskiej motoryzacji w najwyższej formie. Powstał na deskach kreślarskich i gdy patrzymy dziś na jego linię oraz potęgę silnika, możemy być tylko pełni podziwu dla zmysłu ówczesnych inżynierów. Jeszcze większe wra...
Debiutujący w 1948 roku Jaguar XK120 miał piękne, sportowe linie, ale również pierwszy na świecie dwuwałkowy, sześciocylindrowy silnik. Stał się ikoną, a jego następcy z lat 1954–1957 (XK140) oraz 1957-1961 (XK150) kontynuowali stworzoną przez Sir Wi...