Emocje i pozytywne wspomnienia są najcenniejszym bogactwem każdego z nas, bogactwem którego nie kupimy za żadne pieniądze. Czy aby na pewno? Dla entuzjastów motoryzacji nawet niezbyt drogi samochód potrafi wygenerować mnóstwo radości – nawet z drogi...
Jeszcze nie tak dawno 60 tysięcy złotych wystarczyło do zakupu nowego samochodu segmentu C w bazowej konfiguracji. Obecnie z podobnym budżetem skazani jesteśmy na bogatą ofertę rynku wtórnego. Kupując kilkuletni samochód niejako omijamy pierwszą – gi...
Mercedes-Benz W111 Coupé z 1963 roku to jeden z najpiękniejszych i najbardziej prestiżowych modeli, jakie kiedykolwiek opuściły fabrykę w Stuttgarcie. Elegancki, dopracowany w każdym detalu,... Artykuł Mercedes-Benz W111 Coupé – jak z fabryki pochodz...
Dacia nie zwalnia tempa ofensywy modelowej i zamierza wprowadzić nowy model z fabrycznym LPG. Po sukcesie Bigstera, który okazał się jednym z najważniejszych debiutów w historii marki, rumuński producent przygotowuje kolejny samochód, który może nami...
Jego sylwetka jest opływowa, nowoczesna jak na swoje czasy, niemal pozbawiona chromu, który utrzymał się jedynie na atrapie chłodnicy z gwiazdą na szczycie oraz na bocznych listwach, od 1989 roku. Ma bezramkowe drzwi, które w latach 80. robiły wrażen...
Peugeot 406 Coupe z silnikiem V6 to auto marzenie. Na na pewno długo zapisało się w pamięci Marcina Wawrona. — „Mój najlepszy samochód? Peugeot 406 Coupe – Ferrari dla ubogich” – opisuje swoje wspomnienia Marcin Wawron, dyrektor sprzedaży w Grupie PG...
Mercedes C124, czyli trzecia wersja nadwozia modelu W124, debiutował w 1987 roku. Coupe powstało na bazie sedana, któremu skrócono o 8,5 cm rozstaw osi. Podkreśliło to sportowy charakter dwudrzwiowego modelu i uczyniło go niezależnym wariantem nadwoz...
To tylko szkic, który udostępnił na swoim profilu w serwisie Linkedin Stepan Rehak – rzecznik do spraw designu Volkswagena. W publikowanym przez siebie serialu pod tytułem "Blast form the past" Rehak wrzuca szkice prototypów (lub ich części...
Mobilize Duo grupy Renault zwycięża. W najnowszym numerze holenderskiego magazynu motoryzacyjnego Autovisie redakcja podjęła się porównania siedmiu nowoczesnych mikrosamochodów i czterokołowców, które coraz śmielej konkurują z tradycyjnymi małymi aut...
Renault Symbioz w wersji hybrydowej nie ma już napędu o nazwie full hybrid E-Tech 145. Teraz to układ full hybrid E-Tech 160. Pojemność skokowa silnika benzynowego wzrosła, akumulator trakcyjny jest większy, a zużycie paliwa zmalało. Sprawdziłem, jak...