Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 2,2% r/r w I poł. br., a Kino Polska – które liczyło na więcej – ocenia, że rynek jest obecnie trudny, a konkurencja większa, poinformował członek zarządu Kino Polska Erwan Luherne. Mimo to spółka jest optymistyczna co do II połowy roku jeśli chod...
Kino Polska TV zdecydował o nieskładaniu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) wniosku o przedłużenie ważności koncesji na rozpowszechnianie kanału Zoom TV w sposób rozsiewczy satelitarny, podała spółka. Zarząd zdecydował o rozszerzeniu dys...
W pierwszej połowie 2025 roku grupa kapitałowa Kino Polska TV wypracowała znaczące wzrosty przychodów i zysku, m.in. dzięki wyższym wpływom reklamowym. Wśród jej głównych linii biznesowych stratę zanotował jedynie Zoom TV.
Brytyjski organ nadzorczy ASA zakazał reklamy żelu pod prysznic Sanex, należącego do amerykańskiego koncernu produkującego dobra konsumpcyjne Colgate-Palmolive - przekazała agencja AFP. Wszystko z powodu "utrwalania stereotypów rasowych" i sugerowani...
Zakaz reklamy aptek ma zniknąć. Rząd szykuje zmiany po wyroku TSUE. Projekt trafił do wykazu prac legislacyjnych. Artykuł Koniec z całkowitym zakazem reklamy aptek? Rząd w końcu szykuje zmiany! pochodzi z serwisu Alert Medyczny.
Bp Bronakowski o kłamstwie reklamy alkoholu i potrzebie trzeźwości „Reklama alkoholu oparta jest na kłamstwie” – mówi bp Tadeusz Bronakowski, przewodniczący Zespołu…
W programie Business In Brief spotkałem się z Leszkiem Stafiejem – człowiekiem, którego nazywa się legendą polskiej kreacji. Ja poznałem go jeszcze w latach 90., gdy pracowałem w Publicisie jako dyrektor działu mediów, a Leszek był dyrektorem kreacji...