- Brak spójnej strategii ochrony europejskiego rolnictwa i wytwarzania żywności to fundamentalny problem - podkreślają producenci jaj w kontekście nowych warunków wymiany handlowej z Ukrainą i toczących się rozmów ws. umowy UE-Mercosur.
Producenci nawozów i producenci akumulatorów w najbliższych latach będą coraz mocniej konkurować o kluczowy dla nich surowiec - fosfor. Czy czeka nas rywalizacja między rolnictwem i samochodami elektrycznymi?
Ataki typu DDoS są jednym z najpoważniejszych zagrożeń cybernetycznych, z jakimi mogą spotkać się właściciele stron internetowych. W odróżnieniu od Źródło
Najnowsze badania opublikowane w „Nature Communications Earth & environment” pokazuje, że gleby Ukrainy tracą kluczowe składniki odżywcze, co w długim terminie może zagrozić światowym dostawcom pszenicy, kukurydzy i słonecznika. Wojna, spadek zużycia...
USA zawarły szereg porozumień handlowych z czterema partnerami z Azji Południowo-Wschodniej. W kuluarach szczytu ASEAN w Kuala Lumpur prezydent Donald Trump podpisał umowy mające na celu zrównoważenie handlu i dywersyfikację łańcuchów dostaw, zwłaszc...
W mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia ukazujące najnowsze myśliwce J-35 należące do Chińskiej Marynarki Wojennej. Najwyraźniejsze, jak dotychczas, fotografie stanowią pokaz siły i sygnał dla świata. Chiny zamierzają stać się najpotężniejsz...
Stworzenie gry MMO osadzonej w uniwersum Warhammera 40,000 nie jest łatwym zadaniem. Przekonały się o tym firmy Vigil Games i THQ, które swego czasu pracowały nad ambitnym projektem Dark Millennium Online.Informacja MMORPG, który mógł zagrozić domina...
Szwedzka marka dość długo pracowała nad modelem Polestar 5, ma ogrom mocy i super szybkie ładowanie, ale czy to obecnie wystarcza? Polestar 5, czyli pięć lat prac Od premiery konceptu Precept minęło już raptem 5 lat. Teraz światło dzienne ujrzała pro...
Chińska sieć fast food Mixue Bingcheng idzie po klientów znanych, globalnych marek. Na celowniku azjatyckiej marki znalazł się m.in. McDonald's. Czy w gastronomii chiński biznes powtórzy sukces brandów motoryzacyjnych?