Harry Potter: Hogwarts Mystery, mobilna gra oparta na popularnym i znanym na całym świecie uniwersum czarodziejów, osiągnęła imponujący kamień milowy, generując 500 milionów dolarów przychodu od swojego debiutu w kwietniu 2018 roku.
Wielki sukces Hogwarts Legacy sprawił, że Warner Bros. Discovery inaczej patrzy na branżę gier oraz uniwersum Harry'ego Pottera. Hogwarts Legacy 2 zostało w zasadzie potwierdzone, jednak potrzebuje czasu.
Na dobry koniec tygodnia polecamy obejrzeć FLESZ tvgry. Udana premiera Astro Bota, świetne wyniki sprzedaży Black Myth: Wukong, wydanie Patcha 7 do Baldur’s Gate 3 i 40-minutowy gameplay z Titan Questa 2 to tylko kilka powodów, aby to zrobić.Informac...
Wyobraźcie sobie: spokojny krajobraz wiejski, pola rozciągające się po horyzont, powietrze wypełnione dźwiękami natury. Teraz dodajcie sobie, jak tę sielankę przerywa ryk ogromnego, paliwożernego SUV-a lub pick-upa. Widok powszechny w Wielkiej Brytan...
Daria Pikulik i Katarzyna Niewiadoma, czyli wicemistrzyni olimpijska z Paryża, oraz triumfatorka tegorocznego żeńskiego Tour de France mogą nie pojechać na zbliżające się mistrzostwa świata i Europy, a wszystko dlatego, że brakuje pieniędzy na ich wy...
Świat przyrody nierozerwalnie oddziałuje na człowieka. Powszechnie wiadomo, że rośliny mogą wpływać pozytywnie na nasze zdrowie i samopoczucie, ale z drugiej strony wręcz na odwrót. Często kwiatom przypisuje się unikalne znaczenie, które jest związan...
Często pacjenci mówią: „Jak byłem mały, to miałem zabieg w szpitalu”. Wtedy mogło dojść do zakażenia: wystarczyło, że sprzęt nie był zdezynfekowany. 150 tys. osób w Polsce nie wie, że jest zakażona wirusem zapalenia wątroby typu C i się nie leczy – m...
W dobie skandali i utraty zaufania do globalnych gigantów mody luksusowej, brytyjskie marki mają szansę na odrodzenie i zajęcie znaczącego miejsca na rynku. Klientów ma przyciągnąć nie cichy, ale... "uczciwy luksus".
W dobie skandali i utraty zaufania do globalnych gigantów mody luksusowej, brytyjskie marki mają szansę na odrodzenie i zajęcie znaczącego miejsca na rynku. Klientów ma przyciągnąć nie cichy, ale... "uczciwy luksus".