Harry Potter: Hogwarts Mystery, mobilna gra oparta na popularnym i znanym na całym świecie uniwersum czarodziejów, osiągnęła imponujący kamień milowy, generując 500 milionów dolarów przychodu od swojego debiutu w kwietniu 2018 roku.
Wielki sukces Hogwarts Legacy sprawił, że Warner Bros. Discovery inaczej patrzy na branżę gier oraz uniwersum Harry'ego Pottera. Hogwarts Legacy 2 zostało w zasadzie potwierdzone, jednak potrzebuje czasu.
Na dobry koniec tygodnia polecamy obejrzeć FLESZ tvgry. Udana premiera Astro Bota, świetne wyniki sprzedaży Black Myth: Wukong, wydanie Patcha 7 do Baldur’s Gate 3 i 40-minutowy gameplay z Titan Questa 2 to tylko kilka powodów, aby to zrobić.Informac...
Polskie studio Raccoons tworzy grę na podstawie Akademii Pana Kleksa. Tytuł opierać ma się na eksploracji i rozwiązywaniu zagadek, a kierowany jest do graczy w każdym wieku.Informacja Powstaje gra na podstawie Akademii Pana Kleksa. Wygląda jak połącz...
Już wkrótce seria Legacy of Kain powróci. Jednak twórcy postarali się, aby pierwszy i drugi Soul Reaver w odświezonej wersji oferowały coś więcej oprócz usprawnioną oprawą.
Wyobraźcie sobie: spokojny krajobraz wiejski, pola rozciągające się po horyzont, powietrze wypełnione dźwiękami natury. Teraz dodajcie sobie, jak tę sielankę przerywa ryk ogromnego, paliwożernego SUV-a lub pick-upa. Widok powszechny w Wielkiej Brytan...
Daria Pikulik i Katarzyna Niewiadoma, czyli wicemistrzyni olimpijska z Paryża, oraz triumfatorka tegorocznego żeńskiego Tour de France mogą nie pojechać na zbliżające się mistrzostwa świata i Europy, a wszystko dlatego, że brakuje pieniędzy na ich wy...
Świat przyrody nierozerwalnie oddziałuje na człowieka. Powszechnie wiadomo, że rośliny mogą wpływać pozytywnie na nasze zdrowie i samopoczucie, ale z drugiej strony wręcz na odwrót. Często kwiatom przypisuje się unikalne znaczenie, które jest związan...
W dobie skandali i utraty zaufania do globalnych gigantów mody luksusowej, brytyjskie marki mają szansę na odrodzenie i zajęcie znaczącego miejsca na rynku. Klientów ma przyciągnąć nie cichy, ale... "uczciwy luksus".
W dobie skandali i utraty zaufania do globalnych gigantów mody luksusowej, brytyjskie marki mają szansę na odrodzenie i zajęcie znaczącego miejsca na rynku. Klientów ma przyciągnąć nie cichy, ale... "uczciwy luksus".