Innowacje produktowe, technologie wspierające jakość, system kaucyjny w praktyce oraz wymiana doświadczeń między liderami branży – to tylko niektóre z tematów poruszonych podczas zorganizowanego przez Grupę Mlekovita IV Ogólnopolskiego Mleczarskiego...
Forum Rynku Spożywczego i Handlu stwarza okazję do otwartej wymiany myśli i inspiracji, bo od lat gromadzi wizjonerów i ekspertów, ale także praktyków, którzy długofalowe tendencje umieją sprowadzić do konkretów dotyczących produktu, opakowania, logi...
Dwa dni inspirujących debat, 17 sesji merytorycznych, ponad 50 partnerów i dziesiątki ekspertów, którzy dzielą się doświadczeniem – dołącz do listopadowego forum!
Ministerstwo handlu Chin zarzuciło we wtorek władzom Holandii brak konstruktywnej postawy i „jednostronne działania” w sporze dotyczącym producenta chipów Nexperia. Pekin ocenił, że bierność Hagi prowadzi do „chaosu” i pogłębienia problemów w globaln...
Podczas XVIII edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu, które odbędzie się w dniach 17-18 listopada 2025 r. w Warszawie, redakcje PortalSpozywczy.pl, DlaHandlu.pl wspólnie z WNP Economic Trends zaprezentują dwa nowe opracowania analityczne poświęcone...
W dniach 17-18 listopada 2025 roku w hotelu Sheraton Grand Warsaw odbędzie się XVIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu – największe w Polsce spotkanie liderów branży food & retail. W jednym miejscu zgromadzą się najważniejsi producenci, dostawcy, inno...
Takiego "konesera przyrody" krakowscy strażnicy jeszcze nie widzieli. Mężczyzna połasił się na cudzą własność i to nie byle jaką. Sporych rozmiarów łup nie był dla niego problemem. Przynajmniej do czasu. Komentujący wskazują, że miał mocny kręgosłup,...
Nvidia zainwestowała właśnie 5 mld dolarów w pogrążonego w kryzysie Intela. W efekcie akcje firmy wystrzeliły w górę. Czy w branży technologicznej powstaje wielki antychiński sojusz?
Develia ma za sobą mocne trzy kwartały. Deweloper poprawił wyniki finansowe, przyspieszył przekazania mieszkań i sfinalizował przejęcie Bouygues Immobilier. Spółka liczy na dalszy wzrost sprzedaży po ożywieniu rynku i spadku stóp procentowych.
Zakupy bez Google, Allegro czy Amazona, a nawet komputera lub smartfona? Aby kupować w internecie, wystarczy już asystent AI lub media społecznościowe z opcją "live commerce" – pisze najnowsza "Rzeczpospolita". Jak to możliwe?