W polskim oddziale Skody pojawił się zmiana. Po dekadzie do firmy wchodzi nowy dyrektor. Zarządzanie polskim oddziałem marki przejmie Jaroslav Hercog. To człowiek, który swoją karierę w ramach struktury czeskiego producenta buduje od trzech dekad.
Thermomix w co czwartym polskim domu — to cel, jaki sobie stawia nowy dyrektor generalny Vorwerk Polska, krajowej spółki córki największego europejskiego przedsiębiorstwa sprzedaży bezpośredniej. W Polsce kojarzy się ono przede wszystkim właśnie z Th...
Sejm powołał w piątek Mariusza Haładyja na stanowisko prezesa Najwyższej Izby Kontroli. Nowy prezes obejmie urząd po zakończeniu kadencji Mariana Banasia. Kim jest nowy szef NIK? Wyjaśniamy poniżej. Mariusz Haładyj to doświadczony radca prawny i urz...
Francuski koncern luksusowy Kering SA, właściciel marek takich jak Gucci czy Balenciaga, prowadzi zaawansowane rozmowy z L’Oréal SA w sprawie sprzedaży swojego biznesu kosmetycznego. Według informacji The Wall Street Journal, transakcja może wycenić...
Porsche nie ma ostatnio najlepszego czasu i wygląda na to, że trzeba wprowadzić spore zmiany w funkcjonowaniu firmy. Na przykład przekazać ją w inne ręce. Rada Nadzorcza Porsche AG poinformowała, kto zastąpi Olivera Blume na stanowisku dyrektora gene...
Z początkiem listopada br. Grzegorz Soczewka objął stanowisko szefa sprzedaży odpowiedzialnego za działania handlowe w regionie Europy Wschodniej w OVHcloud. Jako VP Sales, będzie odpowiadał za wdrożenie strategii „Go-To-Market, Be Ahead”, której cel...
Co dalej z połączeniem PZU z Bankiem Pekao i stworzeniem giganta na polskim rynku finansowym. Jakie są alternatywy dla budowy nowej grupy bankowo-ubezpieczeniowej i jaka przyszłość czeka Alior Bank. Jak PZU zamierza walczyć o rynek ubezpieczeniowy i...
Najchętniej kupowane auto w Polsce? Zależy w jakiej kategorii. Koreański SUV cieszy się szczególnym powodzeniem wśród jednej grupy klientów w Polsce. W tym roku to najpopularniejszy samochód w Polsce wybierany przez indywidualnych nabywców. Właśnie d...
W czasach, gdy małe, zadziorne samochody znikają z rynku w zastraszającym tempie, Škoda postanowiła pójść pod prąd. Czesi nie tylko nie rezygnują z segmentu, ale wprowadzają na rynek coś, co wydawało się już niemożliwe. Nowa Škoda Fabia 130 Sport to...
Skoda wzmacnia swoją stabilną pozycję na polskim rynku. W ciągu trzech kwartałów 2025 roku producent dostarczył klientom 45 522 samochody, co oznacza wzrost o 5,77% oraz 10,64% udziału w rynku.
W październiku 2025 roku Octavia okazała się najpopularniejszym nowym samochodem na naszym rynku. W czym tkwi jej sukces? The post Skoda Octavia wraca na pozycję auta nr 1 w Polsce. Za co cenią ją Polacy? first appeared on Wybór Kierowców.