Mercedes E 500 W211 to mocny zawodnik. Brzmienie silnika V8 jest mięsiste, a ponad 300 koni mechanicznych pozwala sprawnie przyspieszać. To samochód, który jest mocny i komfortowy, a dodatkowo ujmuje swoim analogowym charakterem. W czasach, gdy wszędzie wokół słyszymy o zwiększaniu ilości systemów b...
Cztery lata na prace rozwojowe i ponad dwa miliardy euro poświęcił Mercedes na przygotowanie E Klasy serii W211. W rezultacie powstał samochód niezwykle dopracowany, klasycznie elegancki i zarazem wybitnie aerodynamiczny. Jego współczynnik oporu aero...
Mercedes SL 500 R230 już w fabrycznej stylizacji zdaje się być szybki i drapieżny. Niemiecka firma MKB postarała się jednak, by do jego sylwetki i wizerunku dodać jeszcze pieprzu. Z pewnością bardzo efektowne są 19-sto calowe felgi skręcane MKB Alpha...
Mercedes S 500 L W220 był dużą odmianą w zestawieniu z poprzednikiem, W140. Był jeszcze bardziej luksusowy, ale też zdecydowanie bardziej sportowy w charakterze, o wiele nowocześniejszy i mocno korzystający z wszelkich zdobyczy technicznych. Adaptacy...
Majestatyczny, potężny i wytrzymały – to określenia idealnie oddające cechy Mercedesa klasy S W140, który choć już kilka lat temu stał się klasykiem, to wciąż z powodzeniem przez wielu fanów marki jest używany do bezpiecznej i wygodnej jazdy na...
S klasa generacji W140 była projektowana bez szukania dróg na skróty, była tak dobra, jak tylko umysły projektantów i technologia pozwoliły. Kluczowy były jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu, bez znaczenia były koszty. Mercedes miał być po...
S klasa generacji W140 była projektowana bez szukania dróg na skróty, była tak dobra, jak tylko umysły projektantów i technologia pozwoliły. Kluczowy były jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu, bez znaczenia były koszty. Mercedes miał być po...
G klasa rodziła się jako lekki i wytrzymały samochód, który miał sprawdzić się w armii. Gelenda powstała we współpracy z austriacką firmą Steyr-Daimler-Puch i okazała się być tak doskonałym produktem, że po ewolucji produkowana jest do dziś. Najwięks...
Motoryzacja spod znaku ośmiu cylindrów w układzie widlastym powoli odchodzi już do lamusa, choć ledwie 2 dekady temu na rynku mieliśmy niezwykle szeroki wybór samochodów z takimi jednostkami. Mogliśmy odnaleźć je w autach luksusowych, jak i sportowyc...
Mercedes 300 CE C124 to jeden z najlepiej stylistycznie wyważonych niemieckich projektów lat 80. Jego sylwetka jest opływowa, nowoczesna jak na swoje czasy, niemal pozbawiona chromu, który utrzymał się jedynie na atrapie chłodnicy z gwiazdą na szczyc...
Jak pewnie kojarzycie, przez wiele lat moim najrozsądniejszym i najbardziej praktycznym samochodem typu daily było obecnie już 25-cio letnie BMW E46 coupe znane szerzej jako „Złota” (nie mam pojęcia skąd wziął się ten przydomek). To samo,...