Gdy w 2021 r. Ariana Grande ogłosiła premierę swojej marki kosmetycznej, nikt nie spodziewał się, że kosmiczne cienie do powiek i holograficzne eyelinery staną się jednym z największych fenomenów branży urodowej ostatnich lat. R.E.M. Beauty to projekt, który w ciągu zaledwie trzech lat przeszedł spe...
540 mln dol. przychodów netto w 2024 r., ponad 2 mld dol. szacowanej wartości, 8,3 mln obserwujących na Instagramie i 4,6 mln fanów na TikToku. Do tego liczne nagrody branżowe. Liczby mówią same za siebie: Selena Gomez osiągnęła niekwestionowany sukc...
Pieluszki bez toksyn i seria pozwów, które niemal pogrzebały to, co miało być imperium przejrzystości — to historia Honest Beauty w skrócie. Marka Jessiki Alby powstała z autentycznego problemu młodej matki, która szukała bezpiecznych produktów dla s...
Harry Styles chętnie eksperymentuje ze swoim wizerunkiem. Na scenie i poza nią. Dlatego stworzenie przez niego marki kosmetycznej wydawało się jedynie kwestią czasu. Zaczęło się od lakierów do paznokci. Natomiast dziś oferta Pleasing jest o wiele bog...
Podobnie jak pozostałe członkinie klanu Kardashian-Jenner, Kim Kardashian ma smykałkę do biznesu. Choć niektóre produkty z oferty Skims wzbudzają niemałe kontrowersje, momentalnie się wyprzedają. A sama marka staje się coraz popularniejsza. Co ciekaw...
Gdy w 2020 r. Pharrell Williams — producent i wykonawca, który od dekad wygląda, jakby nie starzał się ani o rok — ogłosił, że wypuszcza markę pielęgnacyjną, świat beauty westchnął ze znużeniem. Jednak gdy dermatolodzy zaczęli zalecać Humanrace swoim...
Podczas gdy globalny rynek beauty przechodzi burzliwe zmiany, hiszpańska grupa Puig udowadnia, że da się utrzymać stabilność, a nawet osiągać sukces. Ich przemyślana strategia i wzrost sprzedaży to lekcja, którą luksusowe marki powinny szybko odrobić...
W ostatnich latach kolagen stał się jednym z najpopularniejszych suplementów wśród kobiet. Pomaga on nawilżyć i uelastycznić skórę, zredukować drobne zmarszczki, wzmocnić paznokcie i włosy. Z tego powodu nie mogło go zabraknąć w Kerabione Shots od fi...
Jeszcze niedawno kojarzyła się głównie z kremową pianką w latte i minimalistycznym kubkiem na Instagramie. Dziś matcha podbija kosmetyczki – i to nie tylko w Azji. Zielony proszek, od wieków ceniony w Japonii, staje się nowym bohaterem pielęgnacji wł...
Na luksusowym rynku beauty znowu zawrzało. Gdy branża wciąż analizuje zaskakującą decyzję Kering o sprzedaży działu beauty L’Oréalowi, kolejne doniesienia elektryzują inwestorów. Jak informuje Reuters, koncern LVMH rozważa sprzedaż 50% udziałów w Fen...