Jak zauważają przedstawiciele popularnej sieci dyskontów, z roku na rok rośnie popularność napojów bezalkoholowych lub tych o niskiej zawartości alkoholu. Firma postanowiła więc wyjść naprzeciw "bezalkoholowym" klientom.
Trend “NoLo” zdaje się rosnąc w siłę. Lidl wprowadza rewolucyjną sekcję w swoich sklepach, promując „no alcohol, low alcohol”, czyli produkty znanych marek alkoholowych, ale pozbawionych alkoholu. Od połowy czerwca kupimy już bezalkoholowy rum, gin,...
Lniana sukienka to nieodłączny element letniej garderoby dla wielu kobiet. Jest lekka, przewiewna i łatwa do wystylizowania – wystarczy dopasować kolorystycznie buty i torebkę, aby uzyskać kompletny look.
Trend "NoLo", czyli moda na alkohol bez alkoholu stała się tak bardzo popularna w Polsce, że niektóre dyskonty postanowiły wyjść jej naprzeciw i urządzić specjalne stoiska z takimi bezalkoholowymi bądź też niskoprocentowymi napojami. Jednym z nich je...
W stolicy Bawarii, Monachium, niedaleko dworca głównego zostanie otwarty w czwartek pierwszy bezalkoholowy ogródek piwny "Die Null". Władze miasta chcą w ten sposób uatrakcyjnić okolicę dworca i poprawić jej niekorzystny wizerunek.
Polacy kupują coraz mniej wódki, whisky czy wina — wynika z najnowszej analizy ekspertów aplikacji PanParagon. Rośnie natomiast popularność piwa, ale na paragonach widać też trend NoLo.
Maciek: W piątek robiłem imprezę. Na dziesięć osób dwie piły. No, może trzy, W tym naszym warszawskim wielkomiejskim środowisku to się zaczyna robić naturalne, jest taka moda na niepicie.
Włosi po kilku latach postanowili zbadać skuteczność strefy Tempo 30 w Mediolanie. Wnioski są zaskakujące - okazuje się, że czas przejazdu w zasadzie się nie zmienił, ale za to wzrosła emisja CO2 i cząstek stałych. The post Włosi zbadali strefę tempo...
Na okupowanych terytoriach obwodu chersońskiego Rosjanie utworzyli 15-kilometrową strefę wzdłuż Dniepru i zakazali do niej wstępu. Wcześniej z tego obszaru przesiedlono mieszkańców. Żeby wejść na ten obszar, konieczne jest specjalne pozwolenie.