25 sierpnia rozpoczęła się w Polsce kampania cukrownicza 2025/2026. W najbliższych dniach do produkcji przystąpią wszyscy członkowie Związku Producentów Cukru w Polsce.
Zbliżamy się wielkimi krokami do kolejnej kampanii buraczanej. Cukrownia w Glinojecku, aby zapewnić sprawny odbiór buraków od plantatorów, wyposażyła swój obiekt w nowy dyfuzor.
Kampania cukrownicza 2025/2026 ruszyła w Polsce pod znakiem niższej polaryzacji buraków, zmniejszonego areału upraw i presji kosztowej Artykuł Kampania cukrownicza 2025/2026: trudny sezon dla branży pochodzi z serwisu AgroFakt.pl.
Kampania cukrownicza 2025/2026 ruszyła w Polsce, ale branża zmaga się z niższą polaryzacją i mniejszym areałem upraw. Do wyzwań dochodzą rosnące koszty transformacji energetycznej oraz zapowiedziana podwyżka podatku cukrowego.
Dobre warunki pogodowe sprzyjają wzrostowi buraków cukrowych w Polsce. Prognozowane plony mogą być wyższe od średniej, jednak o polaryzacji zadecyduje dalszy przebieg pogody i jakość przechowywania. Kampanie cukrownicze w Polsce ruszają pełną parą.
Kampania cukrownicza 2025/26 w Krajowej Grupie Spożywczej S.A. ruszyła 25 sierpnia, a siedem cukrowni przygotowuje się do przerobu rekordowej ilości buraków cukrowych
Buraki cukrowe trafiły już do pierwszych cukrowni Krajowej Grupy Spożywczej. W kampanii 2025/26 spółka planuje przerobić ponad 7,7 mln ton surowca. To ambitny cel, ale przy dobrej pogodzie i zaangażowaniu plantatorów oraz cukrowników realny do osiągn...
- Rozpalenie pieców wapiennych poprzedza uruchomienie właściwego procesu produkcji cukru - tłumaczy Czesław Muszyński - dyrektor nakielskiej cukrowni.- Rozpalanie to jeden z elementów procesu technologicznego. Potrzebne jest do otrzymania mleka wapie...
W czerwcu cztery kanały informacyjne Polsatu miały łącznie zdecydowanie mniejszy udział w rynku niż Republika czy TVN24. Piotr Witwicki, dyrektor pionu informacji i publicystyki Polsatu zauważa w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że oglądalność Polsat Ne...
Emerytury i renty będą w przyszłym roku zwaloryzowane o 4,88 proc., a nie jak w tym roku o 5,55 proc. To efekt tego, że w tym roku inflacja ma – według Ministerstwa Finansów – wynieść 3,7 proc.
Ruszyła kampania społeczna „Sadza płonie. Czad zabija. Żyj!” organizowana przez Międzywojewódzki Cech Kominiarzy pod patronatem Państwowej Straży Pożarnej, Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego i Związku Rzemiosła Polskiego. Celem inicjatywy jest elimi...