Hybrydy od lat przyciągają kierowców szukających oszczędności w ruchu miejskim. Łączą jednostkę spalinową z elektryczną, co umożliwia częstsze korzystanie z trybu bezemisyjnego podczas krótkich tras i stania w korkach. Producenci podkreślają niższe spalanie w porównaniu do klasycznych aut benzynowyc...
Wdrożenie AI będzie przynosić olbrzymie oszczędności największym amerykańskim firmom. Zanim jednak do tego dojdzie, minie wiele lat. Czy to oznacza problemy dla pracowników? Niekoniecznie.
Młodzi Polacy przewracają do góry nogami definicję bogactwa. W najnowszym raporcie Autopay aż 83 proc. z nich deklaruje, że regularnie odkłada pieniądze – nie po to, by kupować luksusy, ale żeby uwolnić się od długów i budować poczucie bezpieczeństwa...
Limitowana kolekcja BERGVATTNET od IKEA to odpowiedź na rosnące potrzeby zrównoważonego projektowania wnętrz. Systemy prysznicowe, akcesoria i tekstylia nie tylko ograniczają zużycie wody, ale też edukują i angażują użytkowników w świadome korzystani...
Dzisiaj do sparingu stają Renault Captur i Peugeot 2008. Crossovery segmentu B zaprojektowane do wygodnej jazdy miejskiej i nie tylko. Co dokładnie i w jakich cenach francuskie marki oferują jako MHEV ? Captur i 2008 reprezentują ten sam segment aut...
Możesz tankować auto raz na kilka tygodni, a większość codziennych tras pokonywać na prądzie z gniazdka w garażu albo z publicznych stacji ładowania. Teoria brzmi kusząco - na tyle, że coraz więcej kierowców zastanawia się nad wyborem hybrydy plug-in...
Renault Symbioz w wersji hybrydowej nie ma już napędu o nazwie full hybrid E-Tech 145. Teraz to układ full hybrid E-Tech 160. Pojemność skokowa silnika benzynowego wzrosła, akumulator trakcyjny jest większy, a zużycie paliwa zmalało. Sprawdziłem, jak...
Przed Państwem Ford Kuga trzeciej generacji, po liftingu i to w wersji hybrydy plug-in. Spróbuję odpowiedzieć na pytanie – czy ten czerwony SUV jest warty waszej uwagi? Część z was trafiła tutaj pewnie nieprzypadkowo, więc kompaktowy SUV z rodz...
ZG-TX to 17 ton ładowności, 54 metry robocze, 6 ton wapna na hektar i możliwość przełączenia z granulatu na wapno w 15 minut – bez kluczy dynamometrycznych, bez serwisu. Mechaniczny napęd tarcz, FlowControl, HeadlandControl i system TS, który naprawd...