Polski e-commerce rozwija się dynamicznie, w czym w znaczący sposób wspierają go nowe technologie. Czy krajowe firmy retail zamierzają nadal inwestować w rozwój IT? Jak będzie wyglądała przyszłość technologii w tej branży? Czy będzie ona związana z GenAI? Na te i kilka innych pytań odpowiadamy w pon...
Jeszcze dwa lata temu polscy menedżerowie postrzegali sztuczną inteligencję i usługi chmurowe jako kolejne "modne" rozwiązania. Tegoroczna, czwarta edycja "Monitora Transformacji Cyfrowej Biznesu" KPMG pokazuje, że te technologie zyskały dziś status...
Motoryzacja od zawsze stanowiła symbol innowacji i postępu technologicznego. Współczesny przemysł motoryzacyjny stoi u progu znacących przemian, które wpłyną na sposób, w jaki poruszamy się po drogach oraz serwisujemy nasze... Artykuł Trendy w branży...
W dalszym rozwoju sektora mięsnego kluczowe będzie dostosowanie się do wymagań rynkowych, przy jednoczesnym sprostaniu rosnących obciążeń. O tym z jakim wyzwaniami musi zmierzyć się sektor, rozmawiano podczas konferencji zorganizowanej przez Stowarzy...
Agata Duda zazwyczaj pojawia się w miejscach publicznych w bardzo eleganckich ubraniach. Są one konsultowane ze stylistką, która ostatnio zdradziła kilka zasad wyglądu pierwszej damy.
Nowa kampania LOEWE z udziałem Daniela Craiga to prawdziwy majstersztyk i kolejny dowód na to, że marka nie boi się eksperymentować i przekraczać granic. Kolekcja inspirowana pracami Richarda Hawkinsa, minimalistyczne zdjęcia i odważna metamorfoza Cr...
Maleje liczba interwencji w miejscu funkcjonowania strefy buforowej z Białorusią. - Jest bezpiecznie, Podlasie jest bezpieczne - mówił rzecznik MSWiA Jacek Dobrzyński. Zwrócił jednak uwagę, że służby obserwują w tym miejscu nowy trend - coraz więcej...
Koniec lata i początek września to dla rodziców i uczniów czas intensywnych przygotowań do nowego roku szkolnego. Poszukiwania nie kończą się na podręcznikach – coraz większą uwagę zwracamy na nowoczesne narzędzia wspierające edukację. Jak obecnie wy...
Sprzedaż detaliczna na globalnym rynku kosmetycznym osiągnęła w 2023 roku wartość 446 mld dol., co oznacza wzrost o 10 proc. w porównaniu z 2022 rokiem. Branża obejmująca perfumy, produkty do makijażu, pielęgnacji skóry i włosów przekroczyła oczekiwa...